شکایت بابت دریافت حقوق و مزایا و بیمه از کارفرما

اکبرزاده : با سلام ! من کارمند شرکت ساختمان سازی ... می باشم و به عنوان سرپرست کارگاه و مسئول خرید در این مجموعه مشغول به کار هستم . از سال ۸۹_۹۰ شروع به کار کردم و تا الان (۰۶/۹۸) هم ادامه داشته است . ایشون از همان روز اول به بنده اعلام کردند که بیمه و قرارداد کاری موجود است . اما بعد از اصرار بنده فرمودند به دلایل شخصی انجام نمی دهم ! فرار از مالیات و ...
من از فروردین ۹۸ تا الان که مهرماه هستش حقوق نگرفته ام. با ساعت کاری ۷صبح تا ۶ غروب.  ایشان حتی جواب تلفن من را نمی دهند . من کلی قرض و بدهی دارم اما از نظر ایشون مشکلی نیست ! می گویند که درست می شود ؟!  الانم که مزاحم شما شدم دیگه خسته شدم ، می خواهم از شما بپرسم چجوری می توانم اقدام کنم برای گرفتن حق و حقوقم و این 8 9 سالی که منو بیمه نکرده است!  با تشکر از شما ؟
1.     بهتر است تا می توانید مدرک جمع کند که کارکرد شما را نشان دهد . مثلا پرینت دریافتی ها یا هرگونه معرفینامه و یا معاینات شغلی !
2.     اگر می توانید بگوئید از وی می خواهید جدا شوید و بگوئید به شما معرفینامه با ذکر سابقه بدهد که در جای دیگر مشغول شوید . این مدرک مهمی است .
3.     با تمام مدارک مکتوبی که دارید به اداره کار بابت حقوق و مزایا و بیمه و عیدی و سنوات شکایت کنید .
4.     فرآیند ممکن است طولانی شود . کمی صبر داشته باشید و اصلا نترسید و تا آخر ادامه دهید .

مشاوره رایگان و تلفنی : در مشاوره رایگان سوال شما پس از ثبت ، بررسی شده و پاسخ توسط کارشناسان مرتبط به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد و یک نسخه از آن هم  در سایت به نمایش در می آید . در مشاوره تلفنی ، سوال شما توسط کارشناس مرتبط بررسی شده و با شما تماس گرفته می شود . سوالتان را از طریق ایمیل نپرسید ! پاسخ داده نمی شود .