چگونگی شکایت از کارفرما

فرزانه : سلام ! من از ۲۴ فروردین تا ۳۰ مهر در شرکتی کار کردم . از روز اول قرار بود من بیمه بشوم ، حتی برای ثبت نام به اداره بیمه هم رفتم . از طرف شرکت اما کارفرما بیمه ام را رد نکرده است . الان من را اخراج کردند . من قرار داد هم نداشتم . الان می خواهم از کارفرما شکایت کنم . می خواستم بدانم چه حق و حقوقی را باید طلب کنم تو شکایت نامه و مراحل کار چگونه است ؟
1.     باید به اداره کاری که مربوط به محل کارتان است مراجعه کرده و شکایت نامه پر کنید .
2.     حداقل حقوق و مزایای ثابت مانند حق مسکن ، حق اولاد ، بن خواروبار ، عیدی ، سنوات ، بیمه تامین اجتماعی و ... را درخواست دهید .


مشاوره رایگان و تلفنی : برای مشاوره  رایگان و تلفنی با کارشناس سایت بیمه جو کلیک کنید . سوالتان را از طریق ایمیل و یا کامنت نپرسید ! پاسخ داده نمی شود .