نامه ابلاغ تامین اجتماعی چیست؟

 

پریسا گرشاسبی: سلام وقتتون بخیر! جسارتا من امروز کارای انتقال آدرس و تشکیل پرونده و درخواست بازرسی شرکت رو در بیمه تامین تامین اجتماعی شعبه 22 انجام دادم و منتظرم که بیان برای بازرسی. فقط سوالم اینه که بعد از انجام بازرسی برای حضور به شعبه 22 چه مدارکی باید ببرم؟ چون الان 3تا فرم گرفتم از خود شعبه که بهم گفتند بعد از بازرسی تایپ شده بیار و این که از من نامه ابلاغ خواستند!! من چطور این نامه رو تهییه کنم ؟ خود بازرس بهم میده موقع بازرسی یا این که باید از جایی تهیه کنم؟ این نامه ابلاغ بعلاوه اون 3تا فرمی که از "باجه دریافت" اداره تامین اجتماعی تهیه کردم باید با خودم ببرم درسته؟ ممنون می شوم راهنماییم کنید اوقات به کام؟

البته سوالتان را دقیقا متوجه نشدم.اگر منظورتان ثبت نام کارگاه و گرفتن کد بیمه است مدارک خودتان و کارگران و مدارک مالکیت یا اجاره کارگاه و گواهی کسب لازم است. نامه ابلاغ را متوجه نشدم.

 

 برای مشاوره رایگان و تلفنی با کارشناس سایت بیمه جو کلیک کنید سوالتان را از طریق ایمیل و یا کامنت نپرسید ! پاسخ داده نمی شود .

برای درخواست بررسی پرونده توسط کارشناس کلیک کنید .