آیا رانندگی در اسنپ باعث قطع بیمه بیکاری می شود؟

 با سلام وخسته نباشید! یه سوال داشتم خدمتتون ! اگر لطف کنید جواب بدید ممنون میشم. ۱۸ ماه به من بیمه بیکاری تعلق گرفت ولی بعد ۵ ماه اونو قطع کردند و زمانی که پیگیر شدم گفتند که شما با ماشین شخصیتون در اسنپ مشغول به مسافرکشی هستید. خواهشمند است به من که دارای خانواده  پر جعمیتی هستم راهنماییم کنید ؟

اشتغال به هر نحو مانند رانندگی در اسنپ باعث قطع بیمه بیکاری می شود البته معمولاً در بسیاری از موارد شعب بیمه ای ممکن است بعد از اینکه شما در خانه مستقر شوید و کارتان را ترک کنید یک بار دیگر به شما فرصت دهند.  تنها راهی که دارید این است که به شعبه مراجعه کنید و بگویید که دیگر در اسنپ کار نمی‌کنید و درخواست بازرسی مجدد از خانه دهید و در مدتی که منتظر می مانید تا بازرسی صورت پذیرد در خانه باشید.  این تنها راهی است که دارید و احتمال به نتیجه رسیدن تان ۵۰ درصد می‌باشد.


4 نظرات

  1. سلام لطفا راهنمایی کنید من مدتی هست بیکار هستم و از شرکت بیرون آومدم و میخوام از بیمه بیکاری استفاده کنم چون گاهی در مسیر رفت و برگشت به شرکت با اسپ کار میکردم ولی دیگه کار نمیکنم آیا به صرف اینکه در اسنپ عضو بودی و هستی امکان دارد بیمه بیکاری شما دچار مشکل شود و قطع بسشه یا اینکه اگر در مدت استفاده از بیمه بیکاری کار کنی و فعال باشی چون پس از ده بار که با پشتیبانی اسنپ تماس گرفتم و پیام گذاشتم و درخواست لغو عضویت و قطع همکاری رو داددم هیچ ترتیب اثری ندادند و همچنان اسنپ فعال است ولی در مدتی که درخواست بیمه بیکاری دادم دیگه کار نکردم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با سلام! اگر تامین اجتماعی متوجه شود بیمه بیکاری تان قطع می شود و دیگر وصل نمی شود.

      حذف
  2. سلام
    یعنی بازرس بیمه میاد از اسنپ تبسی استعلام میگیره بینه انجا کارمی کنی یانه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه ! از روش های دیگر مانند بازدید محلی متوجه می شوند.

      حذف
جدیدتر قدیمی تر