شکایت به دیوان عدالت اداری

 فاطمه کریمی : با سلام خدمت شما مشاور محترم و دعای خیر فراوان برایتان جهت پاسخگویی بی منت شما ! اینجانب فاطمه کریمی که در تاریخ 10 اردیبهشت 98 در خصوص اینکه بنده به مدت 20 سال بدون قرارداد در مدرسه دولتی مستخدم و نظافتچی با حقوق بسیار کم بوده ام و به جز استشهادیه محلی مدرک دیگری جهت احقاق بیمه ، سنوات ، عیدی و ... از آموزش و پرورش هستم می باشم که شما فرموده اید از اداره کار شکایت نکنید و به دیوان عدالت شکایت کنید که شما در پاسخ فرموده اید به دیوان عدالت شکایت خود را ببرید که بعد از مراجعه بنده به دیوان عدالت مسئول دیوان عدالت استان خراسان شمالی به من گفت که شما اول به اداره کار شکایت کن و اگر رای اداره کار دلخواه شما نبود به رای اداره کار و خود آموزش و پرورش در دیوان شکایت کن که بعد از مراجعه به اداره کار کارشناس مربوطه به بنده گفت که شما باید از انجمن اولیا و مربیان شکایت کنید .

 سوال من از جنابعالی این است که آیا انجمن اولیا و مربیان نهاد اداری و دولتی است و امکان شکایت از این انجمن وجود دارد و دوما در مورد ایکه فرمودید به دیوان بروم جهت شکایت ولی مسئول دیوان گفت باید بروی اداره کار درسته یا نه  ؟! تورخدا منو راهنمایی کنید بنده خیلی به کمکتان احتیاج داردم با تشکر ؟

1.     به نظر من امکان شکایت از انجمن اولیاء و مربیان وجود ندارد و باید بر علیه مدرسه شکایت کنید . با این حال اگر اینگونه گفته اند بر علیه آن در اداره کار شکایت کنید و اگر نتیجه نگرفتید بر علیه اداره کار در دیوان عدالت اداری شکایت کنید.

2.     به نظر من باید از آموزش و پرورش به دیوان شکایت می کرده اید . اما اگر اینگونه گفته اند ابتدا به اداره کار شکایت کنید و اگر نتیجه نگرفتید به دیوان شکایت کنید.

نظرات