شکایت برای بررسی آسیب بینی

 

قربان دست شما!  واقعا محبت می کنید  آقای کارشناس! یک نگاه  با این  صدمات پای  چپ  بنده را تخمین بزنید تا بدانم چون بیمه خبر نداره که من پیگیر کار بینی هستم.  هی بمن زنگ می زنند و می گویند که بیا هر چقدر دیرتر بیایید  به ضررخودتونه!  من  می خوام  لااقل  دیه  پایم را بدانم؟  البته  خونمردگی در مچ پا و بخیه در زانو هم   دارم!   صورت و دستم هم   و سائیدگی و زخم  های بدنم  در یک برگه دیگر رفته  که بعدا کپی برایتان می فرستم  عزیزجان!

امروز رفتم دادگاه و گفتم  اورژانس نسبت به شکستگی بینی بنده  کوتاهی کرده اند و به عکس ننوشته اند. حتی  پانسمان مانم   نکردند. از این رو عکس زخم هایم را هم  می فرستم خدمت شما ولی  با اون عکس  نرخ دیه بنده را بگوئید.  من درخدمت شما هستم  حق  مشاوره هر چیز هم باشد  شماره کارت بدید  بزنم. باتوجه به این نامه  متنی برای ساعت ۱۰ صبح می خواهم  که  به  قاضی پرونده  بگویم اعتراض دارم  به  نظریه پزشکی قانونی  و  از طرفی در بیمارستان اصلا به اینجانب   نگاه نکردند. قاضی هم گفته   فردا متن بنویسید  بیارید   دستور بدم    بینی من   از  این پا دیه اش بیشتره  و راستی   ۲۰محرم  تصادف کردم تفاوتی در دیه بنده دارد ؟منو ببخشید سردرد دادم بهتون!

1.     بابت دست به نظرم 2 دامیه است معادل 2 درصد دیه کامل یعنی 6 میلیون و 600 هزار تومان و بابت پا به نظرم یک دامیه است معادل 3 میلیون و 300 هزار تومان. البته از روی عکس حدس می زنم و شاید درست نباشد. بابت سائیدگی و خونمردگی ها و زخم ها دیگر باید برگه دیگرتان را ببینم تا بتوانم نظر دهم . پزشکی قانونی دقیق تر می گوید و بهتر می توان نظر داد.

2.     دیه ماه محرم فرقی با ماه عادی ندارد. فقط برای فوت (خدای نکرده) تفاوت دارد.

3.     پارگی مینیسک و رباط صلیبی تان در مجموع 16 درصد دیه دارد . به نظر من از قاضی نامه بگیرید و بگوئید نیاز دارید تا نصف دیه تان را دریافت کنید تا بعدا در مورد اثبات شکستگی بینی تان و دیگر آسیب ها بتوانید نظریه نهایی را بگیرید.

جدیدتر قدیمی تر