اعتراض به دیه تعیین شده

 

مجید احمدوند: با عرض سلام و وقت بخیر ! بنده ۳مهر ۹۸ تصادف کردم که منجر به شکستگی ران چپ و بینی و خیلی صدمات دیگه شد که منجر به بستری شدنم در آی سی یو و به دنبال آن دچار آمبولی شدید ریه شدم که متاسفانه چون خودم بستری بودم و کسی رو نداشتم چند تا از جراحات وارده مثل آسیب دیدگی مچ هر دوپا که به شدت کبود و سیاه شدند که الان هم آثارش هست.

بریدن گوشه ای از دندون جلو پارگی هر دو لب از داخل و معاینه نشدن کامل سر و ستون فقرات که هنوزم ازش عکس نگرفتم،اصلا واسم صورتجلسه نکردن و وقتی هم که واسه معاینه مراجعه کردم به پزشکی قانونی فقط واسه ران به استان معرفیم کرد و دیگه هیچ معاینه ای از بنده نکردند و الان رای نهایی آمده که برای آمبولی تنها ۲% زدند در حالیکه ۱۰ روز آی سی یو بستری بودم و نزدیک ۲۰ تومان هزینه کردم.

آیا می توانم احقاق حق کنم یا نه؟ بخاطر اون صدماتی که بر من حادث شده و صورتجلسه اش نکردند و احتمالا دیگر صدمات بالقوه که با مراجعه به پزشک محرز می شوند. آیا راهی هست و آیا واسه آمبولی کم نزدن از لحاظ راه رفتن هم مشکل دارم بعد از نزدیک ۱سال ونیم کلا با ارش محدودیت حرکتی و بافت نرم و دو نیم شدن استخوان ران ۱۱درصد زدن برایم زدند. با تشکر؟

پاسخ: اگر آسیب هایی که دیده اید در پرونده بیمارستانی تان ذکر شده است و شما را اورژانس به بیمارستان برده است به سادگی قابل اثبات است. کافی است به رای صادره اعتراض کرده و درخواست بررسی مجدد بدهید. باید متن اعتراض تان را دقیق و با مدارک کامل بنویسید. در مورد آمبولی ارش تعلق می گیرد و معمولا براساس کتابچه مشخصی میزان ارش تعیین می شود. فکر نمی کند درصد تعیین شده برای آمبولی یا شکستگی استخوان ران تغییر کند.

جدیدتر قدیمی تر