بیمه شخص ثالث دانا

 

آریا: سلام! من در تاریخ ۱۹.۱۲.۹۹ در بزرگراه امام علی تصادف کردم و افسر راهنمایی من را مقصر دانست و بیمه نامه من که بیمه دانا بود را به زیاندیده داد و گفت برای جبران خسارت به یکی ازمراکز بیمه دانا مراجعه کنید .

خودرو من که مقصر حادثه بودم چون قادر به حرکت نبود توسط جرثقیل به تعمیرگاه انتقال یافت و تا امروز که ۲۸ اسفند می باشد تحویل گرفتم و در مدتی که خودرو من در تعمیرگاه بود راننده زیاندیده چندبار تماس گرفته و گفته خودرو را برای بازدید به مرکز بیمه ببرم که بعلت تعمیر و تعویض و نقاشی خودرو امکان انتقال وجود نداشت ولی داغی اقلام که شامل تعویض دو در سمت چپ و رکاب بود موجود است.

حال  می خواهم بدانم برای جبران خسارت خودرو زیاندیده توسط بیمه چه کاری باید انجام شود با توجه به اینکه الان خودرو من تعمیر و نقاشی شده و اثری از تصادف مشهود نمی باشد؟

پاسخ: برای پرداخت خسارت، میزان خسارت با بازدید خودروی حادثه دیده و نظر کارشناس مشخص می شود. خودروی شما برای این بررسی می شود که صحنه سازی نشده باشد. امیدورام مشکل خاصی پیدا نکنید. داغی را بدهید و جای تعویض و رنگ را ببینند بعید می دانم مشکلی ایجاد شود. البته بیمه دانا در بیمه شخص ثالث بیمه خوبی نیست.

قبول وکالت پرونده های شما:

تنظیم دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعیه و اظهارنامه برای هیات های موضوع قانون کار، دیوان عدالت اداری ، شورای حل اختلاف و مراجع قضایی و تنظیم قراردادهای کاری. پیگیری پرونده های تامین اجتماعی مانند بیمه بیکاری، احراز سوابق بیمه ای، احراز شرایط بازنشستگی، مستمری بازنشستگی، حق بیمه قراردادهای پیمانی و گرفتن مفاصاحساب بیمه ای، شرکت در هیات های بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات سازمان. پیگیری پرونده های کارگری و کارفرمایی در هیات های تشخیص، حل اختلاف اداره کار و دیوان عدالت اداری. پیگیری پرونده های مرتبط با دیه در پزشکی قانونی و دیگر مراجع قضایی . در صورتیکه می خواهید پرونده تان را به ما بسپارید با شماره تماس 09333644122 تماس حاصل فرمایید

مشاوره رایگان تلفنی :

سایت بیمه جو مفتخر است با همکاری کارشناسان باتجربه امکان مشاوره رایگان تلفنی را در طول هفته فراهم سازد. در صورتیکه می خواهید با کارشناسان مرتبط مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید با شماره تماس 09333644122 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان از طریق ایمیل :

سوال شما پس از ثبت ، بررسی شده و پاسخ توسط کارشناسان مرتبط ارائه می گردد و یک نسخه از آن هم در سایت به نمایش در می آید . اگر مجددا سوال داشتید باز هم از طریق سایت سوالتان را بپرسید و ایمیل نزنید . به ایمیل ها پاسخی داده نمی شود . برای مشاوره رایگان با کارشناس کلیک کنید

مشاوره رایگان از طریق تلگرام :

شما می توانید از طریق پیام رسان تلگرام سوالتان را مطرح نمایید. سعی کنید سوالتان را کامل و دقیق بپرسید و نیازی به گرفتن اجازه و یا سلام و علیک نیست. به سوال شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.بر روی لینک تلگرام کلیک کنید.

پاسخگویی از طریق صفحه اینستاگرام:

شما می توانید از طریق فالو کردن صفحه اینستاگرام بیمه جو سوالتان را مطرح نمایید. در اوقات فراغت جواب سوال شما را می دهم و بهتر است در دایرکت سوالتان را بپرسید. بر روی لینک زیر کلیک کنید و صفحه ما را فالو کنید:

https://www.instagram.com/bimego.ir/