بیمه شخص ثالث دانا

 

آریا: سلام! من در تاریخ ۱۹.۱۲.۹۹ در بزرگراه امام علی تصادف کردم و افسر راهنمایی من را مقصر دانست و بیمه نامه من که بیمه دانا بود را به زیاندیده داد و گفت برای جبران خسارت به یکی ازمراکز بیمه دانا مراجعه کنید .

خودرو من که مقصر حادثه بودم چون قادر به حرکت نبود توسط جرثقیل به تعمیرگاه انتقال یافت و تا امروز که ۲۸ اسفند می باشد تحویل گرفتم و در مدتی که خودرو من در تعمیرگاه بود راننده زیاندیده چندبار تماس گرفته و گفته خودرو را برای بازدید به مرکز بیمه ببرم که بعلت تعمیر و تعویض و نقاشی خودرو امکان انتقال وجود نداشت ولی داغی اقلام که شامل تعویض دو در سمت چپ و رکاب بود موجود است.

حال  می خواهم بدانم برای جبران خسارت خودرو زیاندیده توسط بیمه چه کاری باید انجام شود با توجه به اینکه الان خودرو من تعمیر و نقاشی شده و اثری از تصادف مشهود نمی باشد؟

پاسخ: برای پرداخت خسارت، میزان خسارت با بازدید خودروی حادثه دیده و نظر کارشناس مشخص می شود. خودروی شما برای این بررسی می شود که صحنه سازی نشده باشد. امیدورام مشکل خاصی پیدا نکنید. داغی را بدهید و جای تعویض و رنگ را ببینند بعید می دانم مشکلی ایجاد شود. البته بیمه دانا در بیمه شخص ثالث بیمه خوبی نیست.

جدیدتر قدیمی تر