مقصر تصادف از عقب با خودروی پارک شده

 

الیا: در اتوبان یادگار امام شمال به جنوب بعد از خروجی نیایش کنار حاشیه اتوبان که با خطهای سفید مورب خط کش شده بود. مجبور به توقف اضطراری شدم که بعد از پیاده شدن به سمت پشت ماشین آمدم که یهو یک ۲۰۶ بدون هیچ ترمزی با سرعت بالا به ماشین و من که بیرون بودم کوبید و ماشین حدود دو سه متر جلو برد.

با توجه به اینکه پلیس اونو مقصر کرده باز اعتراض زده است . توضیح ساعت وقوع تصادف حدود ۱۱ شب و اتوبان کاملا خلوت بود و فلاشر های خودرو بنده روشن بود و کاملا کنار و در قسمت هاشور خورده توقف کرده بودم و یکی از علت های مهم این تصادف عدم توجه ۲۰۶ به جلو و سرعت بالای این خودرو بوده است . که سه نفر در خودرو اینجانب و خود بنده نیز مصدوم شدم و با اورژانس  به بیمارستان منتقل شدیم . تقاضای کارشناسی سه نفره از طرف ۲۰۶ داده شده ‌.  تکلیف چیست ؟ ایا اعتراض ایشون به کروکی و رای افسر تاثیر گذاره؟

پاسخ: بعید می دانم . اگر روشنایی متوسطی بوده است و فلاشرهایتان روشن بوده است ایشان مقصر است. کلا در حالت پارک ، ماشینی که متحرک است و تصادف می کند مقصر است. البته رویه شوراهای حل اختلاف این است که کسی که شکایت می کند چون مبلغی پرداخت می کند درصدی از رای به نفعش تغییر می کند . البته امیدوارم برای شما این اتفاق نیفتد.

جدیدتر قدیمی تر