تعطیلی جلسات کمیسیون پزشکی به علت شیوع کرونا

 

رضوی: از مهر ۹۷ اقدام به از کارافتادگی کردم. تا آبان ۹۸ و از یک سال استعلاجی هم استفاده کردم. آبان ۹۸ هم نامه شرکت در کمیسیون من صادر شد و در همین اثنا به علت شروع کرونا زمان شرکت در کمیسیون که باید از طرف دانشگاه علوم پزشکی به من اعلام می شد به دایم به تعویق می افتاد.

تا در بهمن ۹۹ از کار افتادگی من توسط کمیسیون پزشکی تایید و صادر شد ولی متاسفانه اداره ای که در آن هستم بیان می کند که نامه از کارافتادگی من اگر به تهران برود به علت فاصله ای که بین پایان استعلاجی و زمان کمیسیون بوجود آمده مورد تایید قرار نمی گیرد در حالی که از عهده من خارج بوده و می بایست دنباله رو مقررات دانشگاه علوم پزشکی می بودم.

البته تا آبان ۹۹ حقوق کامل را دریافت کردم ولی بعد آن زمان نصف حقوق را دریافت می کنم. خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید؟ این همه استرس و دوندگی برای گرفتن رای کمیسیون پزشکی و حالا هیچ ،چه باید بکنم؟

پاسخ: اداره تان اشتباه می کند. نامه ازکارافتادگی تان تائید می شود و ربطی به این موضوع ندارد. اگر در فاصله پایان استعلاجی تا زمان تشکیل جلسه کمیسیون پزشکی سر کار نرفته اید باید مجددا استراحت پزشکی ارائه کنید. اگر اداره تان نامه تان را نمی فرستند باید در دیوان عدالت اداری شکایت کنید.

جدیدتر قدیمی تر