شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

درخواست ازکارافتادگی در تامین اجتماعی

 

سلام و احترام ! شرح : آقایی متولد فروردین ۱۳۴۸ حدود ۵۳ سال. اواسط مهر ۶۸ تا اواسط مهر ۷۰ سابقه سربازی (  دو سال سابقه ) . اول مهر ۸۱ تا اول اسفند ۸۴ بیمه اجباری  ( سه سال و ۵ ماه اجباری )  . از مهر ۸۶ تا پایان سال ۹۹ بیمه اختیاری ( ۱۳ سال و ۵ ماه ) . مجموع سوابق ۱۸ سال و ۱۰ ماه.

در سال ۸۱ که تازه بیمه اجباری شده بود ، حالش بد شد ، دکتر بردیم ، متوجه تومور مغزی شدن ،  عمل کرد و تومور را خارج کردند و جمجمه هم از بین رفته بود ، چند ماه بعد ،  جراحی دوم کردند که پروتز به عنوان جمجمه کار گذاشتند ولی پروتز خوب جا گذاری نشده و مایع مغزی به پیشانی و پلک وارد میشه و تورم میکند و سردرد و بیخوابی و ظاهر زشت در چهره و ناراحتی اعصاب و ...

دو  سال و چند ماه  بعد از جراحی دوم ، یعنی اسفند ۸۴  از محل کار در آمد و دیگر بیمه نبود .از مهر ۸۶ تا پایان سال ۹۹  حدود ۱۳ سال و چند ماه هم با دستفروشی و کمک اقوام ، بیمه اختیاری پرداخت و زندگی را گذراند .

متاسفانه با میانسالی و درد پا و کمر و گاهی تشنج و دردهای همیشگی و ۲۰ ساله ی سردرد و بیخوابی و اعصاب ...  دیگر توان کار کردن ندارد و چند ماهی است گوشه خانه افتاده و بیمه اختیاری هم از امسال پرداخت نشده ، شرایط جسمی و روحی و مالی  دکتر رفتن  ندارد و در این گرانیها شرمنده زن و ۳ فرزندش شده  است.

تا کنون هیچ کدام از خدمات تامین اجتماعی مثل :  ایام بیماری  ، بیکاری و ... را استفاده نکرده و از این چیزها سر در نمی آورد.  آیا راهی هست از کار افتاده شوند و حقوقی بگیرند ؟  در نت مطالعه کردم برای کارافتادگی غیر کار ، کارافتادگی کلی ۶۶ درصد باید باشند و شرایط ماده ۷۵ لازم است و متوجه نشدم منظور چیست ، آیا با توضیحاتی که خدمتتان دادم ، شامل کارافتادگی کلی می شوند و  شرایط  این ماده ۷۵ را دارند ؟

اگر انشاالله کارافتاده کلی شوند و شرایط ماده ۷۵ را داشته باشند ، با توجه به اینکه مجموع سوابق ایشان ۱۸ سال و ۱۰ ماه میباشد ، آیا حداقل مستمری را می گیرند یعنی ماده ۱۱۱ شامل ایشان میشود یا خیر ؟ این آقا اواخر سال ۸۱ جراحی کردند .  از مهر ۶۸ تا مهر ۷۰ مدت دو سال  سابقه سربازی دارند . دیگر تا مهر ۸۱ هیچ سابقه ای ندارند . البته کار میکردند ولی  متاسفانه کارفرما بیمه نکرده بوده و هیچ مدرکی برای اثبات اشتغال در آن سالها هم ندارند . سپاسگزارتان میشوم راهنمایی بفرمایید و در حق این آقا برادری کنید

پاسخ: البته بهتر بود بیمه خود را ادامه می دادند با این حال با توجه به شرحی که گفته اید مشکلی ندارد. شما تمام مدارک پزشکی ایشان را جکع آوری کنید و درخواست ازکارافتادگی دهید. به احتمال زیاد به ایشان تعلق می گیرد. ماده 111 هم شامل حال ایشان می شود.

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402