درخواست ازکارافتادگی با سابقه کم

 با سلام ! من حدودا سه سال پیش که 8 ماه بود بیمه اختیاری میریختم . دچار بیماری کلیه شده و کلیه هایم از کارافتاده و به دیالیز رفتم. همون موقع درخواست ازکارافتادگی دادم که گفتند کارت پایان خدمت نداری من هم به خاطر بیماریم درخواست معافیت دادم که تا سه ما پیش کارت پایان خدمتم گرفتم . رفتم بیمه گفتند دو سال گذشته باید دوباره پرونده  سازی کنید دوباره پرونده سازی کردند. فرستادن برای کمیسیون پزشکی ! حالا می خواهم ازتون بپرسم میشه پرونده منو انجام دهید ؟ هزینه اش چقدر میشه ؟  با تشکر ؟ 

من قبل از درخواستم یک سال و نیم سابقه بیمه دارم یعنی توی ده سال یک سال را دارم طبق قانون. از لحاظ پزشکی هم همه چی اوکی . ولی من میترسم دنبال یه چیزی بگردند که گیر بدهند . بیمه خیلی اذیت میکنه فقط دنبال یه چیزی میگرده که نشه ؟! امروز زنگ زدند گفتند فردا وقت کمیسیون ته؟! کمیسیون بیشتر به چی گیر میدن ؟

سلام ! پرونده تان به این سادگی نیست . ما کار کمیسیون میکنیم ولی سابقه بیمه شما خیلی کم است . درست است که قانون می‌گوید در ۱۰ سال اخیر 1 سال سابقه داشته باشید ولی واقعیت این است که سابقه های زیر ۵سال اکثرا برای از کار افتادگی مشکل دارند و معمولا از کار افتاده نمی کنند یا به علت اینکه معاف از خدمت شدند مستمری تعلق نمیگیرد . بستگی به کمیسیون و شهرتان دارد که ببینیم می توانیم از وکلای مان استفاده کنیم یا نه ؟


جدیدتر قدیمی تر