شکایت بابت عدم پرداخت دستمزد توسط کارفرما

 جناب پدر من بنای ساختمانی است و به مدت 35 روز در ساختمانی کار بنایی انجام داده و منم اونجا کارگرش بودم. با صاحب خونه قرار داد هم نبسته است ولی طبق صحبتشون قرار بوده یه مقدار تخریب داشته باشند با یه مقدار گچ کاری و یه حمام و دستشویی رو 12ونیم براشون انجام بدهد ولی با شروع کار صاحب خونه تقریبا همه خونه رو تخریب و سرامیک کف موزاییک حیاط لکه گیری و... به کار اضافه شد طوری که بصورت روزمزد کارش میشد 27 میلیون در صورتی که ما هر بخشو با هم صحبت کردیم و در مجموع 21400 شد که نزدیک 6 میلیون زیر قیمت روز مزدی.

با این وجود صاحب خانه باز آخر کار گفت چند روز دیگه 10 تومنی که از کار مونده رو بهتون میدم ولی زد زیرش و میگه اصلا شما رو بجا نمیارم. طرف هم اطلاعاتی هست و اسمشم نمیدونیم؟! شماره پلاک ماشینو همه چیشم به نام خودش نیست و زنش هم پول واریز می کرده برامون؟! حالا ما امیدی هست شکایت کنیم بدون قرارداد و اینکه چقدر زمان میبره  و شکایت کیو کنیم اسم مرده رو هم نمیدونیم البته یه اسمی گفت ولی الکی بود است ؟ 

به نظر من شکایت کنید . از طریق شورای حل اختلاف و اگر اسم طرف را نمی دانید آدرس را بدهید و تقاضای کارشناسی کنید و کارشناس تامین دلیل کند و پرونده برای بررسی از غلات شورای حل اختلاف یا دادگاه برود .


جدیدتر قدیمی تر