آیا ایام تعطیل از ساعات کاری حذف می گردد؟

 با سلام !وعرض ادب خدمت شما و همکاران محترمتان ! من به صورت ۲۴ ساعت کار و۴۸ ساعت آف در واحد پیشگیری از بیماری هاری در مرکز بهداشت مشغولم. سوالم اینه که آیا ایام تعطیل که سایر کارمندان تعطیل هستند و اینجوری بگم که از ساعت کاری ماهانشون کم میشه مثلا در فروردین ماه کلیه کارمندان بجای ۱۷۵ ساعت تقریبا۱۴۰ ساعت کار میکنند اما ما ۲۴۰ ساعت میشه لطف کنید و بگویید اضافه کار در این ماه و بطور کل برای ماههای که تعطیلی دارند آیا اون تعطیلات از ساعت موظفی کسر میشه و اضافه کار داده میشه؟ یا نه؟ ممنون میشم پاسخ بدید ؟ البته امیدوارم منظورم  و سوالم را توانسته باشم درست به شما عزیز انتقال بدهم؟

در پاسخ به سوال شما باید بگویم که چون شما مشمول قانون کار نیستید و پیرو قانون کارمندان دولت هستید بابت ایام تعطیل باید از ساعت کاری موظف شما کسر شود و در صورتی که در این ساعت کار کرده باشید اضافه کار ایام تعطیل برای شما محاسبه گردد. اگر در این ساعت کار نکرده باشید ولی مجموعه ساعت های تان با کسر ایام تعطیل بسیار بیشتر از ساعت موظفی باشد باید اضافه کار معمولی برای شما محاسبه کرد.


نظرات

مقالات پربازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

حق بیمه تامین اجتماعی آرایشگر

فرم 4 مشاغل سخت و زیان آور یا فرم اعتراض به رای کمیته بدوی

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

آیا به کشاورزان سختی کار تعلق می گیرد؟

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

آیا می توان به صورت همزمان بیمه نیروهای مسلح و تامین اجتماعی شد؟

ساعات مراجعه بازرسان بیمه تامین اجتماعی

تفاوت افزایش مستمری یعنی چه؟