آیا ایام تعطیل از ساعات کاری حذف می گردد؟

 با سلام !وعرض ادب خدمت شما و همکاران محترمتان ! من به صورت ۲۴ ساعت کار و۴۸ ساعت آف در واحد پیشگیری از بیماری هاری در مرکز بهداشت مشغولم. سوالم اینه که آیا ایام تعطیل که سایر کارمندان تعطیل هستند و اینجوری بگم که از ساعت کاری ماهانشون کم میشه مثلا در فروردین ماه کلیه کارمندان بجای ۱۷۵ ساعت تقریبا۱۴۰ ساعت کار میکنند اما ما ۲۴۰ ساعت میشه لطف کنید و بگویید اضافه کار در این ماه و بطور کل برای ماههای که تعطیلی دارند آیا اون تعطیلات از ساعت موظفی کسر میشه و اضافه کار داده میشه؟ یا نه؟ ممنون میشم پاسخ بدید ؟ البته امیدوارم منظورم  و سوالم را توانسته باشم درست به شما عزیز انتقال بدهم؟

در پاسخ به سوال شما باید بگویم که چون شما مشمول قانون کار نیستید و پیرو قانون کارمندان دولت هستید بابت ایام تعطیل باید از ساعت کاری موظف شما کسر شود و در صورتی که در این ساعت کار کرده باشید اضافه کار ایام تعطیل برای شما محاسبه گردد. اگر در این ساعت کار نکرده باشید ولی مجموعه ساعت های تان با کسر ایام تعطیل بسیار بیشتر از ساعت موظفی باشد باید اضافه کار معمولی برای شما محاسبه کرد.


 در صورتیکه نیاز به مشاوره رایگان دارید یا می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید از طریق شماره واتساپ 09333644122 برای ما پیام متنی یا صوتی بگذارید . با شماره اعلام شده تماس نگیرید زیرا به علت زیادی تماس ها متاسفانه امکان پاسخگویی نداریم. قول می دهیم در سریعترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهیم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه دیه قطع بند انگشت به نرخ سال 1400

حقوق ازکارافتادگی 1400

هدیه تولد نوزاد تامین اجتماعی در سال 1400

دیه شکستگی بینی در سال 1400

حقوق منشی در سال 1400

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

محاسبه دیه پارگی رباط صلیبی

دیه پارگی تاندون

دسته بندی موضوعات

نمایش بیشتر