درخواست ازکارافتادگی به علت افسردگی و اضطراب و استرس

 سلام ! آخرین کار که بیمه برایم واریز کرد 5سال با9ماه واریز کرده و کامل نزدیک به  8 سال است و به علت بیماری که بر اثر کار گرفتم و بی خوابی شبانه روزی واسترس از تلفات و گرد و خاک و سرو صدای بوقلمون ها و قطعی برق و گاز درشب وروز و ترس از تلفات و سختگیری کارفرما که اگر تلفات داشت بدهکار میشدم و اخراج میشدم ومن هم نگهبان بودم و هم کار میکردم بابت نگهبانی و جمعه کاری و حتی ایام عید مرخصی نرفتم هیچ حقوقی بهم نداد ولی مجبور بودم چون جایی نداشتم امضا میکردم که  همه را گرفتم و حالا بیکار و بیمار و گشنه ام تو را خدا حقم را بگیرید هرچی خواستید تقدیم میکنم یا خدا! 

 بیماری افسردگی واسترس واضطراب دارم و قرص سرترالین 100 و نیترازپام و پروپرانول و داروهای دیگر به همین دلیل تمرکز ندارم و خیلی کم هوش و نامید و خواب آلود و دختر 9 ساله دارم و همسرم تقاضای طلاق کرده چون توانایی کار را ندارم. برای رضای خدا کمکم کنید ممنون میشم. کمیته امداد تشکیل پرونده دادیم گفتند هنوز چهل سال نشدید یک سال دیگه مانده تا 40ساله شوم. فقط بخاطر دخترم، که جگرم قلبم و جونم است و لباس پوشاک نداره بخدا شاید 3سال هم بیشتره نبردمش پارک شما مسلمان هستی و فرزند دارید بخدا حاضرم کلیه ام بفروشم و هزینه خوراک و پوشاک کنم ؟ 

آخرین شعبه بیمه پردازی و محل زندگی تان را بفرستید . پرینت سابقه بیمه تان را اگر می توانید بفرستید تا ببینم چکار می توان کرد.


جدیدتر قدیمی تر