شکایت بیمه بدنه از مقصر حادثه

 سلام و وقت بخیر! روز جمعه بود که همسرم توی بالکن منزل که داشت برای بچه جوجه درست میکرد یهو پیک نیک آتیش گرفت و صدای وحشتناکی داشت. همسرم یه ربع کلنجار رفت که خاموشش کنه به طوری که جفت دستاش سوخت دیگه نمیدونستیم چجوری خاموشش کنیم و اون روز هم که ما کاملا بی خبر بودیم توی مشاعات که کلا پارک ماشین قدغن است. ماشین پارک بود همسرم نمی‌دونست از ترس جون ما و اینکه آتیش به داخل نیاد مجبور شد پیک نیکو پرت کنه پایین حیاط و پیک نیک افتاد توی ماشین اون آقا و آتیش گرفت. 

آتش نشانی که اومد گفت من تو فرم تان زدم کاملا غیر عمد چون دستای خودتونم سوخته و این برای شما مشکل ایجاد نمیکنه و اینکه اون آقا هم که میدونست جای بدی پارک کرده که نباید تو مشاعات بین دو بلوک پارک میکرد از طریق بیمه بدنه اقدام کرده واسه خسارتش حالا ما نمیدونیم تکلیفمون چی میشه اون آقا میگه بیمه به من گفته اگه وکالت به ما بدهی ما کل خسارت را از اون آقا یعنی ما میگیریم ولی من وکالت ندادم چون دلم به حال شما سوخت میدونستم ندارید. گفتم از بیمه خسارت ماشینمو بگیرم حالا به ما میگن بیمه خسارت اونو میده ولی از شما میگیره من واقعا سر در نمیارم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟ 

در پاسخ به سوال شما باید بگویم که بیمه بدنه در هر صورت باید خسارت ایشان را پرداخت کند ولی بیمه می‌تواند برعلیه شما در دادگاه شکایت کند و شما هم دفاع کنید . به نظرم به نتیجه نمی رسند.


جدیدتر قدیمی تر