مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست ازکارافتادگی در سامانه تامین اجتماعی
مدارک مورد نیاز برای ثبت الکترونیکی درخواست ازکارافتادگی کدام است؟
گواهی پزشکی متخصص که تایید کند بیماری در بیماری مربوطه ازکارافتاده کلی است.
استعلام تایید شده توسط پزشک که بعد از آپلود گواهی پزشک توسط سیستم تولید می شود و باید مجددا توسط پزشک تکمیل و مهر و امضاء شود.
پرونده های سرپایی و بستر در مورد بیماری مربوطه
تاییدیه سابقه بیمه که توسط سیستم تولید می شود و متقاضی آنرا را امضاء و آپلود می کند.
معافیت پزشکی در صورت وجود
رای دیوان عدالت اداری در صورت وجود
معاینه پزشکی دوره اشتغال در صورت وجود
کارت مهارت شغلی در صورت وجود
قرارداد یا حکم کارگزینی در صورت وجود
گواهی سلامت و بهداشت در صورت وجود
گواهینامه رانندگی در صورت وجود
نظرات
ارسال یک نظر