درخواست ازکارافتادگی به علت عمل های جراحی مختلف

 سلام! وقت بخیر! کارمند دولت با سابقه ۲۲ سال و ۹ ماه هستم (صندوق بیمه تأمین اجتماعی). از سال ۱۳۷۴ تاکنون به دلیل بیماری های مختلف تعداد ده (۱۰) بار عمل جراحی داشته ام. خواستم بدانم مشمول از کارافتادگی میشوم یا نه؟

شرح عملهای جراحی:

۱- عمل گوارش خونریزی معده سال ۱۳۷۴

۲- عمل ژنیکوماستی راست (توده سینه راست) سال ۱۳۷۵

۳- عمل گوارش خونریزی مجدد معده (تخلیه یک سوم معده به دلیل سوراخ های فراوان اسیدی) سال ۱۳۷۶

۴- عمل جراحی آپاندیسیت سال ۱۳۷۹

۵- عمل جراحی دیسک کمر بعلت پارگی دیسک و مهره گذاری (تعویض مهره و قرار دادن مهره فلزی تیتانیوم) سال ۱۳۹۱

۶- عمل جراحی زانوی پای راست سال ۱۳۹۵

۷- عمل جراحی قلب باز سال ۱۳۹۶

۸- عمل جراحی سندرم تونل کاراپ دست چپ سال ۱۳۹۷

۹- عمل جراحی سندرم تونل کاراپ دست راست سال ۱۳۹۸

۱۰- عمل جراحی فتق شکمی سال ۱۴۰۰

ضمناً سال ۱۳۹۴ آنژیوگرافی عروق و ۱۳۹۵ آنژیوگرافی و بالن انجام دادم که منجر به استنت گذاری عروق مسدود شده گردید. و آخرین بار نیز یک ماه پیش (۱۴۰۱٫۰۸٫۲۹) به دلیل حمله شدید قلبی دچار شوک کاردیوژنیک شدم و بعد از آنژیوگرافی و بالن مجدداً استنت گذاری شد و تعداد دوتا دیگه از رگهای قلبم نیاز به استنت دارد و طبق گفته پزشک معالج و اکوکاردیوگرافی تخصصی که انجام شده عملکرد قلبم کمتر از سی درصد (۲۸٪) است؟

بله ! به نظر من می شوید. سابقه بیمه تان خوب است و به نظر من مجموعا از کمیسیون های تخصصی مختلف می توانید از کار افتادگی بگیرید. به نظر من شما باید مدارکتان را متناسب با سابقه بیمه ارائه کنید بگونه ایکه که هیچ کدام از بیماریهای آن در خارج از زمان بیمه گذاری نیفتد و البته تجمیع آنها به خوبی صورت پذیرد. به نظر من بهتر از یک وکیل خبره در زمینه ازکارافتادگی استفاده کنید اینگونه بهتر به نتیجه می‌رسید.


جدیدتر قدیمی تر