درخواست ازکارافتادگی به علت دیسک کمر و مشکلات اعصاب و روان

 با سلام واحترام! اینجاب در عین ماموریت 53 درصد از کار افتاده شدم. بعد از یکسال از نو بکار گرفته شدم . در شرکت ملی حفاری  با وجود اینکه بیمار اعصاب و روان هستم واز اینکه بعد از چندین بار بعد از حادثه از طرف شرکت  به پزشک معتمد مراجعه کردم بخاطر حادثه ای که دیدم پزشک در آخر اعلام به شرکت ملی حفاری کتبا گفت ایشان باید کارش عوض شود و کار سبک بهش  داده شود اما یک سال بدون بیمه و یک ریال که بهم بدهند. 

بعد از یکسال مرا فرستاد 14  14 عملیات چاه های حفاری. دیسک کمر نداشتم که الان با درد 8 سال  است دلم خون شده  و قدرت جنسیم  را هم از دست  دادم. چند ماه پیش به  علت پارگی دست  چپم عفونت  وارد  خونم شد . به بیمارستان  مراجعه  کردم و چون دفترچه تامین  اجتماعی  فاقد اعتبار بود 2 ساعت بعد ترخیصم کردند. بعد از 1ماه سرکار رفتم با وجود کار کردن شرکت بیمه مرا پرداخت نکرد.  همان کارفرما سر کار  زنبورهای خیلی سمی  که ما گنج میگم تعداد 200 تا مرا نیش زده که باز عفونت؟ وارد بدنم؟ شد الان که دارم؟ این  پیام  رو مینویسم  تاریخ 10 دی برونشیت گرفتم؟ که دکتر فوق تخصص بیمارستان گفت هم یک هفته هم میتوانی بستری شوی هم  یک هفته  در منزل مداوا کنی شرایطم برای بستری؟  فراهم نبود الان اعصابم نمیکشه میدونم توان صحبت ندارم ممنون از شما عزیزان سنگ در مقام صبر لعل شود. لیکن به دل خون جگر شود.

من در اهواز به شخصی نیاز دارم که در امور بیمه حوادث در حین انجام وظیفه و در بیمه تامین اجتماعی و کمیسیونهای  پزشکی  استاد باشد. آیا وکیلی دزفولی در خصوص این؟ موضوع هست که مرا یاری کند. انشاالله  ثواب بسیاری دارد زیرا که حق یتیمی را گرفته چون متحل به دردم یا هو الرزاق یارب مددی یاهو مددی یا رحمان مددی یا وتر مددی  یا رحیم یا رحمان یا قاضی الحاجات یا فارس الحجاز یا صاحب الزمان یا مهدی  ادرکنی عج الله مددی ای ایوحناس  مددی! آمین یا رب العالمین آمین یارب العالمين.  درود بر شما باشد که چشم از عنایت چاریست . اگر عنایت  شما و امید به خدای یکتا. درود بر شما باد که حق  خدا باز می ستانید . امیدم بخدا و شما انشاالله ؟

در پاسخ به شما باید بگوییم که ما نیرویی در دزفول نداریم. ولی کمی توانیم پرونده ازکارافتادگی تان را از همینجا راه بیندازیم. بستگی به سابقه بیمه تان هم دارد. می توانیم کارتان را درست کنیم.

جدیدتر قدیمی تر