اعتراض به رای اداره کار به دیوان عدالت اداری

 با سلام و احترام! بنده دادخواستی مبنی بر بازگشت بکار داده بودم که با اعمال نفوذ کارفرما به ناحق رای به اخراج بنده دادند و برای ده سال سابقه هم ۲۵میلیون سنوات زدند. تقاضای نقض دادنامه را از دیوان کردم .از طرفی هم بابت عیدی، مرخصی مانده، بن و مسکن و حق اولاد چند سالی که پرداخت نشده بود دادخواست دیگری دادم و به استناد دادنامه اخراج مانده مرخصی را بر اساس آخرین دستمزد محاسبه کردند. از آن طرف هم دادنامه اخراج در دیوان نقض گردید و به کارشناس ارجاع داد و کارشناس هم اخراج را ناموجه دانسته و نظر به پرداخت حق السعی ایام اخراج و اعاده به کار داد و رای هیات هم بر همین اساس کارفرما را به ۱۵۰میلیون پرداخت حق السعی و واریز حق بیمه و اعاده به کار صادر کرد.

حال با توجه به اینکه مانده مرخصی بر اساس آخرین حقوق پرداختی می‌باشد و طبق دستمزد فعلی طلب مرخصی بیش از ۳۳ میلیون بوده در حالی که در رای هیات ۱۲میلیون محاسبه شده آیا میتوان از دیوان اعاده دادرسی تقاضا کرد.

ضمن تشکر لطفا بفرمایید که آیا اعاده دادرسی در مورد آرای قطعی هیات‌های حل اختلاف که مهلت اعتراض به آنها منقضی شده است نیز تسری دارد یا خیر؟ و در فرض سوال ،  باید اعاده دادرسی تقاضا کنم یا نقض دادنامه را؟

نقض دادنامه را باید تقاضا کنید. اعاده دادرسی در این زمینه کاربردی ندارد.

 

 

 

جدیدتر قدیمی تر