دریافت هزینه های تصادف چگونه است؟

 ‌‌‌‌‌‌سلام علیکم خسته نباشید ! موتور سوارم . شوش باهاشون تصادف کردم . اولآ صددرصد مقصر ماشین است ولی من را الکی مقصر کرده که در کروکی کامل مشخصه ماشین مقصره ! دوما بیمارستان امام خمینی تهران بستری بودم . روز اول عمل سینه و شکستگی دو استخوان قفسه سینه سپس اسکن و روز دوم به قسمت تحت درمان انتقال دادند تا حدود ۲۱ روز تحت درمان سپس جواب اسکن و ادامه درمان.  روز سوم بیرون رفته و فردا آمدم. به هیچ عنوان قبول نکردند ولی بعد از گفتن که تصادفی و بدون اطلاع و از طریق آمبولانس آمده ام قبول کردند.

قرار شد فردا شد ساعت اداری آمده برگه ترخیص شدند. سپس در چند ساعت بعدش به دلیل بیشتر شدن دردش بستری شده ام ولی متاسفانه دو مشکل به وجود آمد که خانم مسئول قسمتی از پذیرش در طول این بیست روز هر روز یک نامه از قسمت‌های اداری و پزشک مربوطه و ... می آوردم ولی  این خانم هم همه را رد می‌کرد و بهونه ای می‌تراشند . آخر سر که نامه ها تکمیل از قسمتهای مسئولین دادم پاره نموده و  بالاتر از همه با صدای بلند ایشان فرار کرده من دیگه به هیچ قیمتی نمیزارم بستری بشه و بالاتر هنگام پاره کردن با صدای بلند و دنبال حرفهایش به ما تهمت جعل کردن برگه ها و امضاها شدن زدند.

برای یک روز در خصوص ادامه  مریضی  و بهبودی ، اعتراض به کروکی،  جواب به پزشک قانونی که نامه اش را گرفته‌ام باید از بیمارستان جوابش رو بگیرم؟ چگونه برگه که این چند هفته تحت نظر در بیمارستانم و در نهایت از اذیت و آزار، سردواندن ، بلا تکلیف و رد کرده همه تاییدیه مراحل بالاتر چه کار کنم؟ جدا از شش مورد  فوق به خاطر 20 روز سرگردان و در نهایت تهمت جعل نویسه ها و امضا ها چه کار کنم؟ 

من اصلا متوجه نشدم چه نوشته اید ؟ دقیق بنویسید .

جدیدتر قدیمی تر