درخواست ازکارافتادگی به علت حادثه ناشی از کار

 سلام عزیزم! بله از زمان حادثه بکار در شرکت اتفاق افتاد. برقکار و مکانیک شرکت بودم. داشتم به وسیله بالابر سقفی که روی آن قرار گرفته بودم زیر موتور جرثقیل سقفی قرار گرفتم برای تعمیر و برای اینکه بتوانم موتور جرثقیل را از حرکت اضافه با نگهدارم یک عدد شماره 18 بین بدنه و موتور به عنوان دیلم فیکس کردم و در زمان کار کردن کنترل جرثقیل کنار پایم بود که بی حواس پاها را جابجا کردم و پای چپم بر روی کنترل رفت و دکمه بالابر جرثقیل روشن شد و موتور جرثقیل شروع به گردش کرد و دیلم یا میلگرد را به سمت داخل کشاند و میلگرد خم شده و ناگهان شکست و به سمت سر من کمانه کرد و کلاه ایمنی را شکاند و به سر بنده برخورد کرد و به اندازه 10 سانت سر بنده را شکاف داد و به جمجمه ضربه وارد کرد که من بیهوش شدم و بعد که من را پیدا کردند با آمبولانس به بیمارستان اعزام کردند و دو شب تحت درمان و بخیه بودم و مرخص شدم و طول درمان گرفتم که بعد از دوهفته علایم تشنج و بیهوشی و لرزش اندام شروع شد که زمانی که به مدیر عامل گفتم بمن گفتند اگر شکایتی بکنی اخراجی؟! 

من یک ماه بعدش شکایت کردم. و تقریبا دوسال پیگیر بودم و کارشناس اداره کار 70 درصد شرکت را مقصر کرد و مجبور به پرداخت دیه شدند ولی هر کاری کردم که کمیسیون به از کار افتادگی بنده رای مثبت بدهند در کمیسیون گفتند میدونیم که علت بیماری حادثه کار هست ولی چون در حال حاضر ضایعه در جمجمه وجود ندارد نمی‌توانیم از کار افتاده اعلام کنیم. در صورتی که گفتم الان از ضایعه 3 سال گذشته و هرچی بوده همان دو ماه اول ترمیم شده ولی گفتن حق با شماست ولی نمیشه. الان 6 سال میگذره و من نمیتوانم جایی کار کنم یا کاری بمن بدهند.

همش یا بیمارستان هستم یا خانه بستری هستم.پدر و مادرمم بازنشسته هستند و توان پرداخت هزینه‌های درمانی منو ندارند واقعاً. نمی‌دونم این خدا کجاست که حق منو بگیره! من 6 ماه همان شرکت بیمه داشتم و 6 ماه هم یک شرکت دیگه و در حال حاضر هم 5 ماهه که هم سابقه و هم بیمه روستایی دارم میریزم.ولی هیچگونه کمکی از هیچ کجا نمی کنند بمن. دستم به دامنتان.من پیج شما رو داخل سایت پیدا کردم.تا الان هم اگر وکیل نداشتم چون قدرت مالی نداشتم.شمارو دیدم که زده بودین بعد از اتمام کار هزینه میگیرین که اینجوری میتونم قرض بگیرم و حق شما رو پرداخت کنم ولی وکیل های دیگه میگویند اول پول بعد هم معلوم نیست نتیجه بده یا خیر. ممنونم میشم و دعاگوتون میشم اگر بتونید کاری برای من انجام بدید؟آرزوی سلامتی و پایندگی شما؟ 

لیست پرینت سابقه بیمه تامین اجتماعی،  رای از کار افتادگی که کمیسیون به شما داده است، گزارش حادثه ای که اداره کار برای شما تهیه کرده و در صورت وجود گزارش بررسی حادثه شعبه بیمه را برای من بفرستید تا موضوع را بررسی کنم. اگر بتوانم کاری انجام دهم این کار را انجام میدهم.


جدیدتر قدیمی تر