درخواست ازکارافتادگی به علت سیروز کبدی

 سلام آقای دکتر خسته نباشید . خواهشمندم در رابطه با مدارکی که عکسشان را فرستادم وضعیت تایید پزشکم آیا با توجه به مدارک و سوابق بیماریم و آزمایشاتم که نتیجه بررسی آن را چنین نظری دادند پزشک معالجم در رابطه با شرکت در کمیسیون پزشکی چه ملاکی مهم است این بار برای بار سوم تقاضا داده ام که سریهای قبل چنین نظریه ای پزشکان تحت درمان نداده بودند حال که در بیمه بیکاری هستم و بخاطر بیماریم و عدم توانایی آقای دکتر داروخانه (من پرسنل داروخانه بودم ) لذا با شرایطی که درگیر کرونا شدم و چند باری هم خفیف من را خانه نشین کرد با توجه به حضورم در داروخانه بخاطر مریضیم و عدم توانایی با من قرارداد کاری نیست ولی از ایشون خواستم برگه عدم نیاز تان در مورد چه چیزی هست را بنویسید تا بنده بتونم از حق و حقوقم دفاع کنم . با شرایط پیش آمده زندگیم و بیماریم که ناگفته نباشد هر سه ماه چکار باید بدهم بیمارستان منتصریه مشهد (پیوند اعضا).

از شما بزرگوار راهنماییم کنید با شرایط بنده که مشاهده کردید شرایط شرکت در کمیسیون رای خواهم گرفت یا نه ؟ چون خدایش برای خرج خونه مانده ام و من که توان کار ندارم همش با این حقوق بیمه بیکاری  و یارانه کفاف خرج خونه رو نمیده . واقعا احساس میکنم سربار خانواده شدم و دوستت دارم خودکشی کنم .

پدر و مادرم بر اثر کرونا دو ساله که فوت شدند اونا هم بیماری زمینه ای داشتند البته اول پدر فوت شده در منزل خودشان //مادرم هم که مثل من بیماری زمینه ای داشت و ایشون نیز تحت نظر از سال ۹۴ در بخش کلینیک گوارش و کبد بودند و بیست روز بعد از پدرم در بیمارستان دوام نیاورد به دعوت حق لبیک گفتند.  در این شرایط سختی که توضیح دادم پشتیبان هم ندارم؟

توجه داشته باشید که برای از کارافتادگی به علت سیروز کبدی باید یا در مرحله متوسط باشید یا در مرحله شدید. حملات انسفالوپاتی نیز در تعیین میزان ازکارافتادگی مهم است.


جدیدتر قدیمی تر