آیا می توان افت قیمت را قسطی پرداخت کرد؟

 سلام وقتتون بخیر! عذر خواهم بد موقع مزاحم اوقات شریف شدم. بنده در ایام عید در مسافرت در شهر گرگان با یک ساینا مدل ۱۳۹۷ تصادف کردم و خودم دانشجو و اهل شهرستان تربت حیدریه هستم. که خودرو هر دوی مان آسیب دید درحالیکه مقصر نبودم چون افسر مربوطه بچه شهر طرف مقابل بود و با بنده خدا آشنا درآمد و همانجا باهم خلوت کردن  بنده را مقصر ۱۰۰ درصد تصادف درآورد. بنده خدا از بیمه بنده که بیمه آسیا باشد مبلغ ۲۰ میلیون تومان را دریافت کرده به عنوان خسارت.و الان برای افت قیمت خودرو خود شکایت کرده و کارشناس هم مبلغ ۱۸ میلیون تومان برای وی خسارت در نظر گرفته است.

خودرو بنده خدا آسیب جدی ندیده بود نهایتا اگر ۱۰ الی ۱۲ میلیون خسارت دیده باشد ولی بنده خدا آدم دندون گرد و طمع کاری است و خلاصه با فاکتورسازی ۲۰ میلیون از بیمه دریافت کرده است. حال از بنده شکایت کرده که ۱۸ میلیون تومان بگیرد. بنده خدا در محور سبقت ممنوع از ۴ تا ماشین به یک بار سبقت گرفت و خودش را به سمت ماشین من انحراف دارد چون در سبقتی که داشت از مقابلش خودرویی دیگر می آمد و به دست انداز که رسید ترمز کرد و ما به عقب خودروی وی اصابت کردیم.خلاصه هرچی برای افسر توضیح دادم مارو مقصر تصادف درآورد. که من مطمئنم چون بچه شهرستان اونا بود و با وی گرم گرفت مارو مقصر کرد چون مقصر اون بنده خدا بود. حالا به این کاراش کاری ندارم. مارو مقصر دراورده و می‌خواهد خسارت افت قیمت بگیرد باید چه کنم. مارو مقصر دراورده و می‌خواهد خسارت افت قیمت بگیرد باید چه کنم؟ بنده توان پرداخت کل خسارت وی را ندارم آیا میشود خسارت را قسطی کنند؟

بهتر بود و بهتر است به رای افسر اعتراض می کردید تا کارشناس شورای حل اختلاف در این زمینه نظر دهد و الان هم می توانید. اما بابت افت قیمت به نظر من درخواست قسطی کردن بدهید تا قاضی با توجه به شرایط تان افت قیمت را قسطی کند.


جدیدتر قدیمی تر