شکایت از کارفرما برای دریافت حق ماموریت

 علی رحمانی : با سلام ! بنده در اردیبهشت و تیر ماه 4 مورد ماموریت داخل استان رفته ام که به تائید رییس خودم و مدیر امور مالی و رییس اداره محل ماموریت رسیده است . با توجه به تغییراتی که در سیستم اتوماسیون ماموریت داده اند و عدم آشنایی اپراتور مربوطه با سیستم ، اطلاعات ماموریت برای پرداخت به امور مالی ارجاع نشده و مسیولین مربوطه هم می گویند سیستم اینگونه هست و دیگر امکان اصلاح و پرداخت نیست!  آیا این امر با عقل جور در می آید که به خاطر عدم آشنایی مسیول مربوطه و تعریف ناصحیح سیستم حق ماموریت پرداخت نگردد؟  برای شکایت باید چگونه عمل کنم ؟ معلوم است که اینگونه نیست . تنها راهتان شکایت به اداره کار است که معلوم است بهتر است اینکار را نکنید چون در آنجا کار می کنید . مدارکش را نگه دارید برای روزی که آنجا دیگر نخواستید کار کنید تا در هنگام تسویه و یا با شکایت بگیرید .

نظرات

مقالات پربازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

حق بیمه تامین اجتماعی آرایشگر

فرم 4 مشاغل سخت و زیان آور یا فرم اعتراض به رای کمیته بدوی

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

آیا به کشاورزان سختی کار تعلق می گیرد؟

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

ساعات مراجعه بازرسان بیمه تامین اجتماعی

آیا می توان به صورت همزمان بیمه نیروهای مسلح و تامین اجتماعی شد؟

تفاوت افزایش مستمری یعنی چه؟