شکایت از کارفرما برای دریافت حق ماموریت

 علی رحمانی : با سلام ! بنده در اردیبهشت و تیر ماه 4 مورد ماموریت داخل استان رفته ام که به تائید رییس خودم و مدیر امور مالی و رییس اداره محل ماموریت رسیده است . با توجه به تغییراتی که در سیستم اتوماسیون ماموریت داده اند و عدم آشنایی اپراتور مربوطه با سیستم ، اطلاعات ماموریت برای پرداخت به امور مالی ارجاع نشده و مسیولین مربوطه هم می گویند سیستم اینگونه هست و دیگر امکان اصلاح و پرداخت نیست!  آیا این امر با عقل جور در می آید که به خاطر عدم آشنایی مسیول مربوطه و تعریف ناصحیح سیستم حق ماموریت پرداخت نگردد؟  برای شکایت باید چگونه عمل کنم ؟ معلوم است که اینگونه نیست . تنها راهتان شکایت به اداره کار است که معلوم است بهتر است اینکار را نکنید چون در آنجا کار می کنید . مدارکش را نگه دارید برای روزی که آنجا دیگر نخواستید کار کنید تا در هنگام تسویه و یا با شکایت بگیرید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر