شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

بازپس گیری سفته از کارفرما

 سعیدکیا : با سلام مجدد و تشکر از پاسخ راه گشای جناب عالی دو مورد مبهم همچنان وجود دارد که در صورت امکان درخواست دارم پاسخ بفرمایید:

1.     برای ۵ ماهی که خودم حق بیمه را از جیب خودم پرداخت کردم متاسفانه هیچ حقوقی دریافت نکرده ام (مبلغ حق بیمه را هر ماه به حساب مدیرعامل کارت به کارت کرده ام که می توانم از آن پرینت بگیرم) . به علاوه برای ۵ ماه اخیر هیچ مدرک مکتوب کارکردی ندارم فقط دو مورد بازرس تامین اجتماعی به شرکت مراجعه کرده که در آن بنده جز کارمندان فعال شرکت بوده ام که سابقه آن از طریق درگاه آنلاین تامین اجتماعی بنده قابل دسترسی است .

2.     در مورد سفته متاسفانه و صد متاسفانه شماره سریال سفته را ندارم . البته قرار بود کارفرما کپی سفته را به عنوان رسید امضا کرده و به من بدهد که باز هم با زیرکی چندین بار موضوع را عقب انداخت و البته بنده هم پیگیر نبودم . در این شرایط چگونه می توانم درخواست سفته را بکنم ؟ لازم به توضیح است در که درسفته قید کرده ام که بابت ضمانت حسن انجام کار قرارداد کار شماره ... و نام شرکت را به عنوان گیرنده عنوان کرده ام . با تشکرمجدد از سایت وزین و راهگشای جنابعالی !

3.      سوال و پاسخ قبلی جنالعالی به شرح ذیل استسعیدکیا : با سلام و عرض خسته نباشید و پوزش به دلیل طولانی بودن سوال ! اینجانب به مدت 2.5 سال در شرکتی کار می کردم و بعد از جانب کارفرما به صورت شفاهی اعلام شد که به دلیل شرایط بد اقتصادی و نداشتن پروژه فعال شرکت به روال قبل نمی تواند حقوق من را پرداخت کند و به مدت 3 الی 4 ماه آینده و تا آغاز پروژه جدید حقوق من پرداخت نخواهد شد و به علاوه حق بیمه را نیز خودم باید پرداخت کنم . و به دلیل اینکه سفته 45 میلیونی دستش داشت بنده مجبور شدم قبول کنم . البته تا آن تاریخ برگه ای نیز امضا کردم که کلیه حقوق و مزایای خود را گرفته ام. الان بعد از 5 ماه پرداخت حق بیمه از جیبم متاسفانه همچنان با وعده های سرخرمن کارفرما مواجه می شوم. وقتی کارفرما را تهدید به شکایت به اداره کار و دریافت حقوق این پنج ماه و سفته و حق و حقوق خود کردم اعلام کرد در صورت شکایت می گویم که بیمه صوری رد کرده ام. آیا بلوف می زند؟ حضور و غیاب رسمی در شرکت نیست و همکاران هم از ترس حاضر به شهادت نیستند! مجازات رد کردن بیمه صوری برای کارفرما چیست؟ آیا ممکن است سابقه بیمه این چند ماه من پاک شود؟ آیا می تواند سفته من را به اجرا بگذارد ؟ نه بعید است چنین اتفاقی بیفتد . کافی است بابت ماه هایی که بیمه پرداخت شده است از بانک پرینت گرفته اید که حقوق گرفته اید ، همین برای تامین اجتماعی کافی است . مجارات بیمه صوری در صورت اثبات فقط پاک شدن سابقه بیمه است . به صورت همزمان از طریق درگاه الکترونیک قضایی درخواست گرفتن سفته کنید و اگر ندادند به دادگاه شکایت کنید . بابت این چند ماه هم به اداره کار شکایت کنید . البته باید مدارک مکتوب کارکرد داشته باشید !

پاسخ به سوالات فوق به شرح زیر است :

1.     با مورد بازرسی تامین اجتماعی می توانید به نتیجه برسید . سعی کنید گواهی از خود شعبه و یا از طریق سایت بگیرید و ارائه کنید . پرداخت حق بیمه به کارت مدیر عامل مدرک حساب نمی شود .

2.     البته اگر سفته را همانگونه نوشته اید بعید است ایشان بتواند از آن استفاده نامناسبی بکند . البته باز هم از طریق درگاه الکترونیک قضایی درخواست بازپس گیری سفته را بدهید تا در صورتی که ایشان بعدا بخواهند از آن سوء استفاده کنند مدرکی داشته باشید . به نظر من حتی با نداشتن مدارک کافی باز هم به دادگاه شکایت برای دریافت سفته داشته باشید . جلوی بسیاری از مشکلات را می گیرد و به نظر من حتی اگر به نتیجه نرسید هم اعتبار سفته مربوطه از بین می رود .

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی