شکایت به دیوان عدالت اداری

 احمد منش : با سلام ! من قبلا از جنابعالی مشاوره دریافت نمودم اما با مشاوره اداره کار و قوه قضائیه و مشاور دیوان اختلاف های زیادی وجود دارد. من با مدرک کارشناسی ارشد در یک اداره دولتی با آیین نامه استخدامی زیر مجموعه دانشگاه ها بدون قرارداد و بدون بیمه و دستمزد به مدت سه سال و دو سال نیز بصورت قرارداد پروژه ای کار تمام وقت داشتم و این افراد من را با وعده جذب نگه داشته بودند اما پس از 5 سال بیرونم کردند.

 اداره کار پس از یک سال رای به احراز رابطه کارگری و دریافت سنوات و بیمه از کارفرما و بدون بازگشت بکار و بدون حقوق معوقه محکوم کرد و رای را برای اجرا گذاشته ام و به بازگشت به کار و حقوق معوقه اعتراض دارم و سفته های که نزد آن ها است حتی یکی از قرارداد های پروژه ای من را دست کاری کرده بودند و قیمت آن را پایین آورده بودند و یکبار هم تهدید کرده بودند که اگر به دیوان شکایت کنم برایم مشکل اخلاقی درست می کنند.

همان اداره کار می گوید یا رای را قبول داری یا نداری و نمی شود هم سنوات بگیری و هم بازگشت به کار و مشاور اداره کار منطقه دیگری می گوید به دیوان اعتراض نکن احتمال دارد کامل رای نقض شود و مجبور به بازگشت پول سنوات شوی و قوه قضاییه می گوید قسمتی از رای اگر اجرا شود دیگر بخش اجرا شده به هیچ عنوان بر نمی گردد و سفته را نمی توانی در دیوان مطرح کنی و مشاور دیوان می گوید فقط از رای اعتراض کن و دیگر موضوعات اذیت و آزار را مطرح نکن !

 لطفا کمک کنید من در پیش نویس اعتراض به آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی همان جا استناد کردم و به نامه های اعلام نیاز هم به بخشنامه های دولت در زمان احمدی نژاد و بخش نامه سال گذشته سازمان استخدامی که قرارداد پروژه ای را غیرقانونی می داند و از طرفی هم به مواد قانون کار و یکی از آرای دیوان عدالت در مورد دانشگاه پیام نور که به اعضای آن اجازه داده شده بتوانند طرح دعوی در اداره کار کنند  .

لازم به ذکر است هیات حل اختلاف اداره کار می گوید ما می دانیم به شما اجحاف شده اما چون آنجا اداره دولتی است و شما جزء مشاغل کارگری هستید نتوانیم بازگشت به کار بزنیم و من در این مدت به وزیر کشور و به نماینده بازرسی و مقام مافوق نامه زدم و رؤسای اداره از این بابت می خواهند من را محکوم کنند . در این مدت افرادی از اقوامشان بصورت قرارداد کار معین جذب شدند اما من را جذب نکردند لطفا کمک کنید ؟

طبق قانون می توانید فقط به قسمتی از رای در دیوان عدالت اداری اعتراض کنید و دیوان دیگر در زمینه دیگر قسمت های رای که مورد تائید شما است و اجرا شده است دخالت نمی کند .

نظرات