شکایت و دریافت افت قیمت

 عباس کریمی : با عرض سلام و خسته نباشید ! من در سال ۹۷ برج ۷ با یک دستگاه پژو پارس تصادف کردم . ماشین بنده در کوچه پارک بود و کلا ۳۰۰۰ کیلیومتر کارکرد داشت و حتی روغن اولش را تعویض نکرده بودم که پژو پارس با دنده عقب گرفتن در کوچه ۸ متری مستقیم با گلگیر عقب سمت راننده برخورد کرد و گلگیر جمع شد .

 با تماس ۱۱۰ و حضور آنها در صحنه افسر گفت فردا صبح برای گرفتن کروکی به خیابان نعیم مراجعه کنید . با مراجعه بنده و مقصر یک برگ کپی به من دادند و برای دریافت خسارت به بیمه معلم مراجعه و حدود ۱ میلیون خسارت به من پرداخت کردند و چون اولین باری بود که تصادف کرده بودم و تجربه نداشتم حالا که به فکر فروش خودروام که مدل ۹۷ بسترن b30 تولید شده در گروه بهمن می باشد افتادم و قیمت خودرو در بازار دویست و ده میلیون تومان می باشد الان در بازار بخاطر همان گلگیر که صافکاری و کمی نقاشی شده است حدود ۵ الی ۸ میلیون افت از من کم می کنند .

 حالا از شما کارشناس محترم می خواهم بپرسم که می توانم بعد از گذشت ۷ ماه که مقصر کوپن به من داد و تموم شد و دیگر از دست هم شاکی نبودیم الان می توانم درخواست مطالبات افت خودرو ام را کنم یا نه؟ چون بنده تجربه ای نداشتم وگرنه همان فردای تصادف در شورای حل اختلاف تامین دلیل و شکایت می کردم حال که به فروش خودرو افتادم این مبلغ سنگین را از من بخاطر خوردگی گلگیر کم می کنند لطفا راهنمایی کنید ممنون ؟

می توانید اقدام کند و مشکلی در این زمینه نیست . البته افت قیمت به نرخ همان موقع محاسبه می شود . با مدارک تصادف به شورای حل اختلاف محل زندگی مقصر مراجعه کرده و از ایشان شکایت کنید . بهتر است آدرس ایشان را هم داشته باشید.

نظرات