نحوه اعلام تعطیلی کارگاه به تامین اجتماعی

 کارگاه رو می خواستیم تعطیل کنیم. نحوه اعلام تعطیلی کارگاه به تامین اجتماعی چگونه است ؟

ابتدا باید نامه‌ای در زمینه تعطیلی کارگاه در محل کار تهیه کرده و شماره کنید. سپس نامه را به شعبه بیمه تحویل داده و در دبیرخانه شعبه و از طریق اتوماسیون اداری ثبت کنید. هم نامه ثبت شده را به واحد درآمد شعبه بیمه ارائه دهید و هم به صورت حضوری به صورت حضوری به واحد درآمد مراجعه کرده و تعطیلی کارگاه را اعلام کنید. در هر ماهی که کارگاه تعطیل شده است حق بیمه را تا روز تعطیلی کارگاه پرداخت کنید و از ماه بعد لیست بیمه دیگر رد نکنید. آقای بعد از سامانه تامین اجتماعی بررسی کنید که تعطیلی کارگاه توسط تامین اجتماعی تایید شده باشد ا از جریمه‌های احتمالی جلوگیری شود.


نظرات

مقالات پربازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

حق بیمه تامین اجتماعی آرایشگر

فرم 4 مشاغل سخت و زیان آور یا فرم اعتراض به رای کمیته بدوی

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

آیا به کشاورزان سختی کار تعلق می گیرد؟

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

ساعات مراجعه بازرسان بیمه تامین اجتماعی

آیا می توان به صورت همزمان بیمه نیروهای مسلح و تامین اجتماعی شد؟

تفاوت افزایش مستمری یعنی چه؟