ماده 62 قانون نظام وظیفه

 سلام.من خودم سواد ندارم و شکایت کردم از کارفرما تو اداره کار که بهم اصلا پایان خدمت اینا نگفتن و بعد از دو سال دوندگی رد کردند و در صورتی هم کارفرما میدونست پایان خدمت ندارم اول کارم گفته بودم بهش و چرا اول کار این موضوع رو نمیگن‌ راهی دارم فقط میخوام تهمت دزدی که بهم زده رو برطرف کنم ممنون میشم راهنمایم کنید و رای هم دادند که باید ۲۰۰میلیون پول بده حق و حقوقم که مونده بود.

من که شکایت کردم و کارفرما هم اداره کار گفت که پایان خدمت نداره چرا اداره کار از اول بهم نگفت که پایان خدمت نداری شکایت کنم. من میخوام با بازگشت بکارم موافقت کنند و اون تهمتی که بهم زده رافع بشه من مدارک کاملی هم دارم و پروندم  از اداره کار رفت هیات حل اختلاف که به نداشتن پایان خدمت بهم رای دادند که ماده ۶۲ قانون رو آورده  و من هم الان اعتراض زدم که رفت دیوان عدالت اداری و الان شکایت من نزدیک ۲ سال است که پارسال هم یک بار رفت دیوان عدالت اداری و به نفع من رای دادند که گفتن ماهواره‌ای و بازرسی دوباره پرونده و الان باز به دیوان اعتراض زدم که من خودم سواد ندارم و از قانون زیاد سر در نمیارم چرا اول شکایت بهم نگفتند که تو پایان خدمت نداری نمیتونی پیگیری کنی بعد از ۲سال گفتن من الان از چه ماده قانونی استفاده کنم که بهم ۳۰ روز بازگشت بکار بدن و حق وحقوم و الان ۲سالی که داره منو بازی میده بازگشت بکارم اومد از اداره کار که نگذاشت کارفرما و ممنون میشم که راهنمایم کنید؟

الان آخرین شکایت تان در کجاست؟  شما که ظاهرا تمامی مراحل را رفته اید. بار هم می گویم ربطی به معافیت ندارد. وقتی کار کرده اید باید حق و حقوق تان پرداخت شود.


نظرات