درخواست ازکارافتادگی به علت وزوز گوش

 سلام.‌خسته نباشید. بنده با ۵۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه بیمه با رانندگی خاور بین شهری(هر هفته با ماشین یک نفر کار میکنم و شوفر هستم) که حدود چهار ساله که دچار وزوز گوش شدید و ممتد و دائمی و کم شنوایی هر دو گوش شدم و تمام مدارک پزشکی چهار سال موجود است. از لحاظ روان به قدری اذیت شدم که تمام موی صورتم سفید شد و ۱۵ کیلو وزن کم کردم و گاهی اوقات با گریه کردن کمی آرام میشم ولی این صدای وزوز گوش و کم شنوایی منو نابود کرده و واقعا روحیه ای برام نمونده و دچار افسردگی شدم.

طبق گفته پزشکان به خاطر سروصدای ماشین و رانندگی و بی خوابی دچار این مشکل شدم و اصلا درمان نداره و چند سال پیش هم در حین رانندگی دچار دیسک کمر و گردن و پارگی رباط صلیبی و مینیسک هر دو زانو شدم که از استعلاجی دو ماهه استفاده کردم ولی درد کمر و زانو هنوز وجود دارد. چشمام هم ضعیف شدند. خدا گواهه این صدای گوشها روانیم کرده واقعا نمیدونم باید چه کار کنم. هر لحظه از خدا طلب مرگ میکنم. به نظر شما میتونم با ۲۰ سال سابقه تقاضای بازنشستگی پیش از موعد کنم یا پنج سال بیمه یکجا پرداخت کنم و با ۲۵ سال بازنشسته بشم؟ 

اگر امکان بازنشستگی برام فراهم هست خدمت شما بیام. ممنون میشم راهنماییم کنید. این صدای شدید و بلند وزوز دائمی گوش منو روانی کرده واقعا نمیدونم چه کار کنم از خواب و زندگی افتادم و منزوی شدم.‌معذرت میخوام رفتم مطب دوتا از دکترهایی که سه سال پیش هم برای وزوز و کم شنوایی مطبشون رفته بودم. نوار گوش جدید گرفتند و گواهی صادر کردند. به نظرتون میتونم با این درصد ۴۵ و ۵۰ درصد کاهش شنوایی هر دو تا گوش و صدای وزوز گوش دائمی کارافتادگی بگیرم. خدا شاهده بخاطر این صدای وزوز گوش اصلا نمیتونم بخوابم؟ یکیشون پروفسور حکمت آراء هستند؟ 

اگر تنها بیماری تان همین مشکل شنوایی باشد نمی توانید از کار افتاده شوید. باید بیماری های دیگری هم داشته باشید تا بتوانید از این قانون استفاده نمایید. اگر فقط مشکل گوش داشته باشید باید در حد ناشنوا باشید.

جدیدتر قدیمی تر