شکایت ازسازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به دیوان عدالت اداری

 من اقدام کردم برای از کارافتادگی که حقوق پدرمو مجدد برقرار کنم.پدرم بازنشسته ی ارتش بودند. از دوران ابتدایی به دلیل بیماری اوریون شنوایی کامل یک گوشم از بین رفت و از همین طریق معافیت پزشکی برای خدمت گرفتم. الان ۴۴ سالمه پارسال عمل مفصل هیپ کردم به دلیل شکستگی و این اتفاق قبل از فوت پدرم افتاد و الان تشخیص به سیاه شدن سر استخوان دادند طبق اسناد و مدارک و معرفی نامه ی دکترم هست که نیاز به تعویض مفصل هست. حالا که اقدام کردم برای از کار افتادگی کمیسیون میگه مدارک بعد از ۲۵ سالگیتون هیچ کمکی نمیکنه و از لای پرونده برداشت و داد به خودم.و فقط موارک (نوار گوش جدید و تست تعادل) که مشخصه تعادل یک طرف دارم و کپی کارت معافیتم رو گرفت و گفت اگر رو همین رای بدن به از کار افتادگی وگرنه مدارک عمل مفصل پا هیچ ارتباطی نداره؟! این قانون قبل از ۲۵ سالگی رو خود دفتر ساتا هم بهم گفت. ضمنا من مجردم و کامل با پدرم زندگی میکردم و بیمه ی پدرم بودم تا پارسال و الان میگن بیمه ی آزاد بودی و بیمه ی تحت تکفل نبودی  چون بیماری خاص نداشتی به همین دلیل تعلق نمیگیره منم تا حالا برای مشکل گوش و تعادلم هیچ اقدامی نکرده بودم.این بود کل ماجرا؟!اگر جایی چیزی نیاز به توضیح دارد بفرمایین که شفاف ترش کنم‌ و اگرم نه لطف بزرگی میکنید راهنماییم کنید؟ 

امروز رفتم گفتند هنوز قطعی نشده ولی نوشته بود صعب العلاج نمیباشد گفت یعنی تعلق نمیگیره تا حدود ده روز دیگه بیا مکتوب بهت بدم.میخواستم بدونم کاری میشه کرد اگر کار شماست و حرفه ای بفرمایید. گفت موضوع مفصل پا هم اینکه مال دوره ی حیات پدر بوده قبوله ولی سن شما باید تا ۲۵ باشه نه بیشتر نمیتونی پیگیر بشی؟! سوال و نظری دارین خوشحال میشم بفرمایین؟ 

باید به دیوان عدالت اداری شکایت کرد تا بتوان نتیجه گرفت . البته احتمال نتیجه گرفتن 50 50 است. شکایت به دیوان به منظور اینکه تمامی بیماری هایتان در کمیسیون مطرح گردد. ما در این زمینه تخصص داریم ولی قولی نمی دهیم. می توانیم کارتان را پیگیری کنیم . اگر به نتیجه رسیدیم دستمزدمان را می گیریم که 50 میلیون تومان می شود. اگر هم خدای نکرده به نتیجه نرسیم هزینه ای نمی گیریم.


نظرات