حقوق نامتعارف و رد شدن لیست بیمه توسط تامین اجتماعی

 

مهران رجبی: با سلام! در سال 1397 حسب دستور اداره و برابر مصوبه هیات مدیره قرار شد به جبران نیروهای بازنشسته، نیروهای موجود سرریز کارها اداری را در منزل و به صورت پروژه ای انجام دهند و من هم جزو همین افراد بودم و معاون اداره گفت حق الزحمه شما پس از کسر بیمه و مالیات در فیش حقوقی شما به عنوان آیتم «حق غیرحکمی» در فیش حقوقی شما پرداخت می شود.

اکنون که بنده جهت بازنشستگی اقدام کردم بیمه میگه چون دو سال آخر شما حقوقتون بیشتر شده و به تعبیری نامتعارف می باشد و الان حدود سه ماه هست درگیر بیمه هستم و هر چه مدرک خواستند برایشان بردم. مثلا مصوبه هیات مدیره، مجوزهای داده برای هر کار، لیست پرداخت حقوق به دارایی، فیش های حقوق خودم، لیست گردش حساب بانکی ام. و حتی برخی از کتابهایی که چاپ شده و اسم من در شناسنامه کتاب درج شده. و هنوز هم دارن بررسی میکنند. خواهشمند است راهنمایی بفرمایید دیگه چکار کنم؟

پاسخ: کار دیگری به نظر نمی رسد. ولی قبول کنید که افزایش حق بیمه در دو سال اخر شائبه بر انگیز است و بیمه حق دارد به ان موضوع شک کند. البته نگفته اید چقدر حق بمه تان افزایش یافته است تا بتوان بهتر نظر داد. بهتر است لیست حق بیمه همکارانتان که در زمان بازنشستگی نیستند و حق بیمه آنها نیز اضافه شده است ارائه کنید یعنی کسانی که سال های بیمه پردازی شان کم است.

جدیدتر قدیمی تر