شکایت برای دریافت حقوق از کارفرما

 

محمدرضا رضایی: سلام! از تیر ۹۸ تا اسفند ۹۸ در شرکتی مشغول به کار بودم (بدون قرارداد) که ھفتہ آخر سال یک برگہ تسویہ حساب بہ من دادن و گفتن امضا کن اگہ امضا می کردم بہ ایں معنی بود کہ عیدی۔ حق سنوات و ... را گرفتم ولی من امضا نکردم. به خاطر ھمین مسئلہ علاوہ بر ندادن عیدی و حق سنوات مقداری از حقوقم را ھم ندادند. آیا می توانم بابت ندادن عیدی و حق سنوات و بیمه از کارفرما شکایت کنم؟ البتہ بیمه را خودم با ھزینه شخصی پرداخت کردم ممنون؟

پاسخ: البته امضاء کردن هم زیاد اهمیتی نداشت و در صورت شکایت ایشان باید مدارک پرداخت ارائه کند.بابت تمامی موارد فوق می توانید شکایت کنید و ایشان باید حق بیمه شما را نیز پرداخت می کرد. شما باید صرفا مدارک مکتوب برای اثبات کارکرد خود داشته باشیدمانند پرینت حسابی که حقوق تان به حساب واریز می شده است.

جدیدتر قدیمی تر