شکایت از سردفتر اسناد رسمی برای حداقل حقوق

 

رحمان حسنی: با سلام! اینجانب در دفتر اسناد رسمی مشغول به بکار می باشم و هر شش ماه یکبار یا سالی یکبار با سردفتر قرارداد امضا می کنم و در قرارداد طبق توافق ، همیشه کمتر از حقوق اداره کار نوشته می شود. آیا بعداٌ من می توانم ادعای مابه التفاوت دستمزد خودم را از سردفتر بگیرم با توجه به اینکه برگ قرارداد را امضا نموده ام یا نه؟

پاسخ:بله می توانید . اگر مدارک مکتوب دارید که کمتر حقوق گرفته اید می توانید به اداره کار شکایت کنید.

 در صورتیکه می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید از طریق شماره واتساپ 09333644122 برای ما پیام متنی یا صوتی بگذارید . ما پرونده شما را در سریعترین زمان ممکن انجام می دهیم و در پایان کار و به نتیجه رسیدن پرونده با ارزان ترین مبلغ ممکن از شما هزینه دریافت می کنیم. در صورت به نتیجه نرسیدن پولی نمی گیریم. بنابراین با خیال راحت پرونده تان را به ما بسپارید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

حقوق ازکارافتادگی 1400

هدیه تولد نوزاد تامین اجتماعی در سال 1400

محاسبه دیه قطع بند انگشت به نرخ سال 1400

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

دیه شکستگی بینی در سال 1400

حقوق منشی در سال 1400

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

دسته بندی موضوعات

نمایش بیشتر