شکایت از سردفتر اسناد رسمی برای حداقل حقوق

 

رحمان حسنی: با سلام! اینجانب در دفتر اسناد رسمی مشغول به بکار می باشم و هر شش ماه یکبار یا سالی یکبار با سردفتر قرارداد امضا می کنم و در قرارداد طبق توافق ، همیشه کمتر از حقوق اداره کار نوشته می شود. آیا بعداٌ من می توانم ادعای مابه التفاوت دستمزد خودم را از سردفتر بگیرم با توجه به اینکه برگ قرارداد را امضا نموده ام یا نه؟

پاسخ:بله می توانید . اگر مدارک مکتوب دارید که کمتر حقوق گرفته اید می توانید به اداره کار شکایت کنید.

جدیدتر قدیمی تر