دریافت دستور موقت از دیوان عدالت اداری بابت شکایت کارفرما

 

سلام و وقت بخیر! من فروردین ۹۹ از بیمارستانی اخراج شدم .طی شکایتی که  از بیمارستان داشتم ؛   اداره کار رای به نفع بنده صادر کرد و مبلغی تعیین گردید. حالا الان که مراحل آخر یعنی به مرحله  واریز این پول رسیده  از طرف حسابداری دادگاه تماس گرفتند و گفتند فعلا اون پول که قرار بود طی ده روز به حسابتون واریز شود از طریق وکیل اون بیمارستان دستور موقتی را از دیوان عدالت اداری آورده و فعلا پرونده ات توقیفه و واریز نکردند.

ممنون می شوم بهم راهنمایی کنید که دستور موقت چیست؟تازمان نگذشته و میشه کاری پیش ببرم با نه باید منتظر بمونم ؟؟و اینکه چجوری وکیل تونسته آنقدر دیر اقدام کنه یعنی بعد یکسال تازه دستور از دیوان عدالت اداری بیاره و تا الان کجا بوده و یکهو الان پیداش شده؟

پاسخ: دستور موقت گرفته شده و بعا به صورت کامل در شورای حل اختلاف در این زمینه رای داده می شود. دستور موقت یعنی جلوگیری از اجرای حکم دادگاه و یا اداره کار تا بررسی کامل در دیوان عدالت اداری.  احتمالا بر علیه اداره کار رای گرفته اند و قاضی پرونده را به اداره کار ارجاع می دهد. اگر یکی از خوانده ها در دیوان شما بودید از یک وکیل و یا کارشناس حقوقی برای ارائه دفاعیه استفاده کنید.

جدیدتر قدیمی تر