شکایت برای بیمه به دیوان عدالت اداری

 

سید راض احمدزاده: با سلام! بنده از سال 1381 در کارگاهی مشغول بکار هستم.تا پایان سال 99 کار کردم.  در کل حدود 5 سال سابقه بیمه برای بنده ارسال نشده است که از طریق طرح دعوی در اداره کار اقدام کردم و هیات تشخیص رابطه کارگر و کارفرمایی را به استناد مواد 2و3 احراز کرد و کارکرد بنده نیز از سال 81 الی 99 تایید شد.ولی نسبت به پرداخت کسر بیمه نوشته طبق خواسته خواهان مبنی بر بیمه سال 99 کارفرما را ملزم کرده به واریز بیمه سال 99.

چون بنا به دلایلی گفتم که فقط سوابق کسری چندسال اخیر از سال 94 به بعد را واریز کند.که حدود 2 سال می شد. البته این را بصورت شفاهی گفتم ولی در صورتجلسه از ابتدا را خواستم.از سال 81 تا 99 کل کسری بیمه واریز شود. حال هیات فقط چندماه 99 را رای داده است.

در حالیکه مباحثی چون حداقل حقوق و واریز حق بیمه جز قواعد آمره استو اگر هم کارگر کتبا بنویسد بیمه نمی خواهم ولی می تواند بعدا طرح دعوی نسبت به واریز بیمه مطرح کند. الان مدت اعتراض تمام شده است و رای قطعی شده است. الان برای مطالبه بیمه می توانم به استناد این رای که کارکرد 18سال تایید کرده است مجدد طرح دعوی کنم. نسبت به واریز مابقی کسری بیمه قبل از سال 99 .یا اینکه باید از دیوان اقدام کنم؟

پاسخ: اگر در دادخواست تان در هیات تشخیص اداره کار حق بیمه کل این دوران را درخواست کرده اید باید در دیوان عدالت دادخواست دهید. اگر در دادخواست تان فقط یک سال را مطرح کرده اید می توانید مجددا به اداره کار درخواست دهید.

قبول وکالت پرونده های شما:

تنظیم دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعیه و اظهارنامه برای هیات های موضوع قانون کار، دیوان عدالت اداری ، شورای حل اختلاف و مراجع قضایی و تنظیم قراردادهای کاری. پیگیری پرونده های تامین اجتماعی مانند بیمه بیکاری، احراز سوابق بیمه ای، احراز شرایط بازنشستگی، مستمری بازنشستگی، حق بیمه قراردادهای پیمانی و گرفتن مفاصاحساب بیمه ای، شرکت در هیات های بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات سازمان. پیگیری پرونده های کارگری و کارفرمایی در هیات های تشخیص، حل اختلاف اداره کار و دیوان عدالت اداری. پیگیری پرونده های مرتبط با دیه در پزشکی قانونی و دیگر مراجع قضایی . در صورتیکه می خواهید پرونده تان را به ما بسپارید با شماره تماس 09333644122 تماس حاصل فرمایید

مشاوره رایگان تلفنی :

سایت بیمه جو مفتخر است با همکاری کارشناسان باتجربه امکان مشاوره رایگان تلفنی را در طول هفته فراهم سازد. در صورتیکه می خواهید با کارشناسان مرتبط مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید با شماره تماس 09333644122 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان از طریق ایمیل :

سوال شما پس از ثبت ، بررسی شده و پاسخ توسط کارشناسان مرتبط ارائه می گردد و یک نسخه از آن هم در سایت به نمایش در می آید . اگر مجددا سوال داشتید باز هم از طریق سایت سوالتان را بپرسید و ایمیل نزنید . به ایمیل ها پاسخی داده نمی شود . برای مشاوره رایگان با کارشناس کلیک کنید

مشاوره رایگان از طریق تلگرام :

شما می توانید از طریق پیام رسان تلگرام سوالتان را مطرح نمایید. سعی کنید سوالتان را کامل و دقیق بپرسید و نیازی به گرفتن اجازه و یا سلام و علیک نیست. به سوال شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.بر روی لینک تلگرام کلیک کنید.

پاسخگویی از طریق صفحه اینستاگرام:

شما می توانید از طریق فالو کردن صفحه اینستاگرام بیمه جو سوالتان را مطرح نمایید. در اوقات فراغت جواب سوال شما را می دهم و بهتر است در دایرکت سوالتان را بپرسید. بر روی لینک زیر کلیک کنید و صفحه ما را فالو کنید:

https://www.instagram.com/bimego.ir/


پست‌های معروف از این وبلاگ

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه دیه پارگی رباط صلیبی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

هدیه تولد نوزاد تامین اجتماعی در سال 1400

حقوق منشی در سال 1400

محاسبه دیه شکستگی انگشتان پا

مقصر تصادف در هنگام باز کردن درب خودرو

محاسبه دیه پارگی رباط قدامی به نرخ 1400

شما از حمایت درمانی برخوردار نمی باشید یعنی چه؟

بررسی سختی کار راننده لیفتراک

دسته بندی موضوعات

نمایش بیشتر