پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی از طریق دو بیمارستان

سلام وقت بخیر! امروز به من اعلام کردن که بیمه ی خصوصی رو قطع کنم و واقعا همینم شد هیچ قانونی نبود بهش استناد کنم. یک سوال دیگه داشتم خدمتتون بنده پیشنهاد کار از بیمارستان تامین اجتماعی به صورت قراردادی دارم، امکان داره همزمان با بیمارستات دولتی تو بیمارستان تامین اجتماعی هم مشغول به کار شد؟ یعنی به جای بیمارستان خصوصی دیگه نرم خصوصی همزمان با دولتی برم تامین اجتماعی؟

سوال فوق را یک همکاری به من اعلام میکنه که از کادر درمان بیمارستان هاست و در بیمارستان خصوصی و بیمارستان دولتی مشغول به کار شده و ظاهراً بهشون گفتن دیگه در بیمارستان خصوصی فعالیت نداشته باشد. البته ایشان به بنده نگفته است که در بیمارستان دولتی حق بیمه شان به صورت تامین اجتماعی پرداخت می‌شود یا به ارگان دیگری پرداخت می شود. 

اینکه ایشان در بیمارستان تامین اجتماعی هم به صورت قراردادی مشغول به کار شود حق بیمه بیمارستان های تامین اجتماعی به خود سازمان تامین اجتماعی پرداخت میشه و پرسنل سازمان تامین اجتماعی بازرسی بیمه ندارد یعنی بیمه از ایشان بازرسی نمی‌کند بنابراین در صورتیکه بیمارستان دولتی حق بیمه را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت میکنه هیچ ایرادی وارد نیست می‌تواند در هر دو بیمارستان مشغول به کار شوند و البته از نظر بازنشستگی فرقی براشون زیاد نمیکنه چون نهایتاً یک حقوق دریافت می‌کنند. 

اما اگر بیمارستان شون دولتی و حق بیمه را  دانشگاه علوم پزشکی به سازمان بازنشستگی کشوری پرداخت میکنه این ایراد همچنان باقیه یعنی حق بیمه شرکت خصوصی که در در وجه سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود با حق بیمه بیمارستان تامین اجتماعی که بازهم در وجه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود تفاوت خاصی ندارد .



جدیدتر قدیمی تر