انتقال سابقه بیمه تامین اجتماعی به نیروهای مسلح

 خدمت شما عارضم که بنده سال ۷۸ به استخدام رسمی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان راننده درآمدم  و تا اسفند ۸۵ مشغول به کار بودم و حق بیمه پرداخت کردم . مورخ ۲۸ /۱۳۸۵/۱۲ از شرکت واحد استعفا دادم و در همان تاریخ به عنوان کارمند تجربی با شغل راننده پایه یکم به استخدام رسمی نیروی دریایی ارتش درآمدم و  تا به امروز  در حال خدمت هستم. برای استفاده از قانون منتقله وانتقال سابقه بیمه تامین اجتماعی به بیمه نیروهای مسلح چکاربایدانجام بدم. چون به بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح برای انتقال بیمه خدمات درمانی مراجعه کردم و گفتند امکان انتقال نیست . خواهشمندم  اگر راهی هست راهنمایی بفرمایید؟ متشکرم؟

در پاسخ به سوال شما دوست عزیز باید بگویم که معمولا نیروهای نظامی از جمله نیروی دریایی ارتش انتقال سابقه را قبول نمی کند یعنی انتقال سابقه که در زمان اشتغال بر اساس آن حقوق بیشتری دریافت کنید مطلقاً قبول نخواهد شد. اما اگر مجموع سوابق بیمه های غیر نظامی تان با نظامی تان 30 سال شود می توانید درخواست دهید و در صورت تایید بازنشسته شوید. 

سوابق غیرنظامی تان نمی تواند مربوط شرکت های خصوصی باشد و حتماً باید سوابق موسسات عمومی و شرکت‌های دولتی باشد. به نظر من سوابق شرکت واحد اتوبوسرانی مورد تایید می باشد اما هیچ تضمینی نیست که نیروی دریایی سوابق شما را قبول کند. البته مشاهده شده است که این اتفاق افتاده است.بنابراین شما می توانید درخواست خودتان را بدهید و و منتظر تایید سوابق باشید. توجه داشته باشید که باید مجموعه سوابق که ۳۰ سال باشد و در صورتی که بیشتر از ۳۰ سال باشد به هیچ وجه بازنشستگی با بیش از ۳۰ سال برای تان از نظر حقوقی محاسبه نخواهد شد .






جدیدتر قدیمی تر