دیه شکستگی بینی

 سلام روز بخیر خسته نباشید ! چند روز پیش چهار نفر پایین تر از مغازه ام دعوا راه انداختن و من رو زدن و برادرم به کمکم اومد و تو این دعوا  یکی از اون چهار نفر دماغش شکسته و تا جایی هم که میدونم رفته نامه پزشک قانونی گرفته و  من هم زیر چشمم سیاه شده و مقدار کمی از دندان برادرم شکسته شده است. و همچنین کمرم قسمت دنبالچه  درد میکرده که پیش دکتر ارتوپد رفتم و عکس گرفته و نگاه کرده نظرش بر این بود که دنبالچه شما جابجا شده و فاصله پیدا کرده و دنبالچه رو نمی شود عمل کرد و گفت فعلا چند تا دارو مینویسم مصرف کن تا ببینیم وضعیت چطور می شود ؟ 

 و  الان در هنگام نشستن و  رانندگی درد دنبالچم خیلی بیشتر می شود و قابل تحمل برایم نیست. و با وجود اومدن این مشکل دیروز رفته ام کلانتری صورتجلسه کرده ام و نامه پزشک قانونی گرفته ام که فردا بروم‌. به نظرتون چیکار کنم ؟ و اتفاقی که برای دنبالچه ام افتاده است دیه ای تعلق میگیرد ؟ و برای  شکستگی دماغ اون چه قدر دیه نوشته میشود ؟ ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید ؟

پاسخ به سوال شما دوست عزیز باید بگویم که بابت شکستگی بینی اگر کاملاً شکسته باشد ۱۰ درصد دیه تعلق می‌گیرد معادل ۴۸ میلیون تومان و بابت شکستگی دنبالچه شما چون شکستگی نبوده و جابجایی بوده احتمالا بین ۱ تا ۲ درصدی در نظر گرفته می‌شود و بابت شکستگی دندان برادرتان بستگی به این دارد که کدام دندان شکسته شده باشد و چقدر شکسته شده باشد در مجموعه فکر کنم دیه شکستگی بینی ایشان از مجموعه‌های شکستگی‌های شما بیشتر شود. 


جدیدتر قدیمی تر