شرایط درخواست بیمه بیکاری تامین اجتماعی

 سلام. من برای بیمه بیکاری اقدام کردم، البته نمی‌دانستم که فقط ۳۰ روز وقت هست. قرارداد من ۳ ماهه و از اول سال ۱۴۰۰ تمدید شده بود.

من از تاریخ ۱۴۰۰/۲/۳۱ ترک کار داشته‌ام. شرکت لیست بیمه خرداد را با اعلام ترک کار من در لیست ۱۴۰۰/۳/۱ اعلام و در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۷ لیست را ارسال و حق بیمه را پرداخت کرده است. من قرارداد و نامه عدم تمدید قرارداد را در سیستم آپلود کردم ولی بعد از چند روز به دلیل عدم تطابق تاریخ‌ها و اینکه دلیل تاخیر مشخص نیست، درخواستم رد شده hsj.  ممکنه راهنمایی بفرمایید.

تاريخ نامه عدم نياز (قطع همكاري) با قرارداد همخواني ندارد-قطع همكاري در نامه عدم نياز و شروع بيكاري در قسمت شرايط بيكاري بايد يك روز بعد از اتمام قرارداد درج شود :

قرارداد لغايت 1400/2/31 را بارگذاري نماييد

ثبت نام بيمه بيكاري شما خارج از مهلت مقرر 30 روزه روزه مي باشد. چنانچه مدركي در خصوص توجيه ديركرد در اقدام اوليه داريد بارگذاري نماييد در غير اين صورت بيمه بيكاري تعلق نمي گيرد؟

پاسخ به سوال شما دوست عزیز باید بگویم شما یک ماه بعد از تاریخ بیکار شدند باید درخواست دریافت بیمه‌بیکاری بدهید شما وقتی از یک هفته بیکار شده باید در خردادماه درخواست دهید وگرنه بیمه بیکاری به شما تعلق نمی گیرد.


نظرات

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402