شرایط درخواست بیمه بیکاری تامین اجتماعی

 سلام. من برای بیمه بیکاری اقدام کردم، البته نمی‌دانستم که فقط ۳۰ روز وقت هست. قرارداد من ۳ ماهه و از اول سال ۱۴۰۰ تمدید شده بود.

من از تاریخ ۱۴۰۰/۲/۳۱ ترک کار داشته‌ام. شرکت لیست بیمه خرداد را با اعلام ترک کار من در لیست ۱۴۰۰/۳/۱ اعلام و در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۷ لیست را ارسال و حق بیمه را پرداخت کرده است. من قرارداد و نامه عدم تمدید قرارداد را در سیستم آپلود کردم ولی بعد از چند روز به دلیل عدم تطابق تاریخ‌ها و اینکه دلیل تاخیر مشخص نیست، درخواستم رد شده hsj.  ممکنه راهنمایی بفرمایید.

تاريخ نامه عدم نياز (قطع همكاري) با قرارداد همخواني ندارد-قطع همكاري در نامه عدم نياز و شروع بيكاري در قسمت شرايط بيكاري بايد يك روز بعد از اتمام قرارداد درج شود :

قرارداد لغايت 1400/2/31 را بارگذاري نماييد

ثبت نام بيمه بيكاري شما خارج از مهلت مقرر 30 روزه روزه مي باشد. چنانچه مدركي در خصوص توجيه ديركرد در اقدام اوليه داريد بارگذاري نماييد در غير اين صورت بيمه بيكاري تعلق نمي گيرد؟

پاسخ به سوال شما دوست عزیز باید بگویم شما یک ماه بعد از تاریخ بیکار شدند باید درخواست دریافت بیمه‌بیکاری بدهید شما وقتی از یک هفته بیکار شده باید در خردادماه درخواست دهید وگرنه بیمه بیکاری به شما تعلق نمی گیرد.


قبول وکالت پرونده های شما:

تنظیم دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعیه و اظهارنامه برای هیات های موضوع قانون کار، دیوان عدالت اداری ، شورای حل اختلاف و مراجع قضایی و تنظیم قراردادهای کاری. پیگیری پرونده های تامین اجتماعی مانند بیمه بیکاری، احراز سوابق بیمه ای، احراز شرایط بازنشستگی، مستمری بازنشستگی، حق بیمه قراردادهای پیمانی و گرفتن مفاصاحساب بیمه ای، شرکت در هیات های بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات سازمان. پیگیری پرونده های کارگری و کارفرمایی در هیات های تشخیص، حل اختلاف اداره کار و دیوان عدالت اداری. پیگیری پرونده های مرتبط با دیه در پزشکی قانونی و دیگر مراجع قضایی . در صورتیکه می خواهید پرونده تان را به ما بسپارید با شماره تماس 09333644122 تماس حاصل فرمایید

مشاوره رایگان تلفنی :

سایت بیمه جو مفتخر است با همکاری کارشناسان باتجربه امکان مشاوره رایگان تلفنی را در طول هفته فراهم سازد. در صورتیکه می خواهید با کارشناسان مرتبط مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید با شماره تماس 09333644122 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان از طریق ایمیل :

سوال شما پس از ثبت ، بررسی شده و پاسخ توسط کارشناسان مرتبط ارائه می گردد و یک نسخه از آن هم در سایت به نمایش در می آید . اگر مجددا سوال داشتید باز هم از طریق سایت سوالتان را بپرسید و ایمیل نزنید . به ایمیل ها پاسخی داده نمی شود . برای مشاوره رایگان با کارشناس کلیک کنید

مشاوره رایگان از طریق تلگرام :

شما می توانید از طریق پیام رسان تلگرام سوالتان را مطرح نمایید. سعی کنید سوالتان را کامل و دقیق بپرسید و نیازی به گرفتن اجازه و یا سلام و علیک نیست. به سوال شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.بر روی لینک تلگرام کلیک کنید.

پاسخگویی از طریق صفحه اینستاگرام:

شما می توانید از طریق فالو کردن صفحه اینستاگرام بیمه جو سوالتان را مطرح نمایید. در اوقات فراغت جواب سوال شما را می دهم و بهتر است در دایرکت سوالتان را بپرسید. بر روی لینک زیر کلیک کنید و صفحه ما را فالو کنید:

https://www.instagram.com/bimego.ir/