شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

شکایت از خودروسازان بابت تحویل خودروی معیوب

 سلام! من از سایپا ساینا خریدم.  بعد از ۴ ماه بعد از دریافت ۲ پیام جریمه واسه ساینایی که تحویل نگرفتم اومد. به نمایندگی گفتیم گفت خبری نیست .دو سه هفته دیگه طول میکشه! بعد از پرس و جوی فراوان فهمیدیم به دلیل سهل انگاری راننده کامیون، کاپوت ماشین ساینا ضربه خورده و قابل تعمیر نبوده است. نمایندگی هم برگشت داده کارخانه. می گویند فقط کاپوت تعویض میشه و بعد یک ماه تحویل می دهیم. از چند کارشناس رنگ و بنگاهی ماشین پرسیدم میگن کاپوت تعویض کارخانه واسه ماشین افت قیمت داره ولی نمایندگی قبول نمیکنه و میگه چون خود کارخانه  تعویض میکنه افت قیمت نداره و ماشینت رو هم عوض نمی کنیم ، خسارت هم نمی دهیم. لطفا راهنمایی کنید چکار کنم ؟؟ 

می توانم ماشین رو تحویل نگیرم و درخواست  یک ماشین نوی دیگه کنم؟؟ یادآوری میکنم که اول ورود ماشین به نمایندگی را تکذیب می کردند و جریمه ها مربوط به برگشت ماشین به کارخانه بوده یعنی اگه جریمه نمیامد ممکن بود ماشین تصادفی بهم بدهند. البته من ماشین رو ندیدم فقط عکس کاپوت رو نشون دادن،خدا میدونه عیب و ایراد دیگه هم داره یا نه،چون وقتی به نمایندگی زنگ زدیم یک بار گفتند شاسی ضربه خورده بعدش گفتند موتورش ایراد داره ولی وقتی حضوری رفتم گفتند کاپوت ضربه خورده! فاصله زمانی هم که داره زیاد میشه یک ضرر دیگه؟

در پاسخ به سوال شما باید بگویم که به نظر من شما باید شکایت کنید و از تحویل خودرو خودداری فرمایید چون ممکن است بعد از آسیب خود را به خود شما نسبت داده شود هر چند معمولاً کارشناسی می شود به نظر من به سازمان صنعت معدن و تجارت شهر خودتان مراجعه کرده پیامک ها را نشان دهید و بگویید به شکایت نامه بر علیه نمایندگی فوق تعیین کنید و منتظر باشید تا جواب بگیرید این روش بهترین راهی است که می‌توانید در این زمینه ببرید و معمولاً به نتیجه می رسد .

راه حل دوم که در این زمینه وجود دارد این است که می توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کنیم البته سازمان تعزیرات حکومتی معمولاً در زمینه اصناف گوناگون فعالیت می‌کند ولی نمایندگی های خودرو نیز از این موارد می باشد و در صورتی که محصول ناقص به شما ارائه بدن خود نمایندگی مقصر می باشد.

 به نظر من با یکی از روشهای فوق به نتیجه می‌رسید ولی اگر با روش‌های فوق به هر دلیلی به نتیجه نرسید و یا فرآیند خیلی طولانی شد می توانید از طریق دادسرای محل زندگی تان آیا دادسرای که نزدیک به محل نمایندگی خودرو از ایشان شکایت کرده و بابت اینکه می‌خواهد خودرویی معیوب به شما تحویل بدهند اقامه دعوا کنید یعنی شما باید شکایت حقوقی در این زمینه انجام دهیم و معمولاً این روش به نتیجه می‌رسد هر چند به نظر من بعد از یکی از دو روش قبلی می توانید این کار را انجام دهید.


نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402