به ما زنگ نزنید . فقط پیام بگذارید. ما با شما تماس می گیریم.

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122  در  ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را  تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

درخواست بازگشت به کار توسط کارگر

 سلام! کارفرمایی هستم که در یک موسسه کارمندم را به خاطر دیر آمدن در سرکار، نافرمانی از دستورات هیات مدیره، انجام ندادن امور محوله، اختلاف حسابها و چندین مورد دیگه با ایشان قرارداد۶ماهه بسته و پس از قرارداد ایشان را اخراج کردیم. .قبلا هم تواین چندسال تذکر بهشون دادیم. . حالا رفته دادخواست برگشت به کار زده است. چه راه حلی برای ما دارید؟ ممنونم؟

در پاسخ به سوال شما باید بگویم که چنین موضوعی در اداره کار با حضور ایشان و شما و یا نماینده تا بررسی می شوند باید مدارک مکتوب مبنی بر تمام مواردی که گفته اید به آنجا برده و بگویید که دیگر نمی خواهد با ایشان کار کنید. توجه داشته باشید که مدارکتون حتما باید مکتوب باشد به عنوان مثال دیر آمدن در سر کار با کارت حضور غیاب یا مدارک مربوط به حضور غیاب ثابت می شود. انجام ندادن امور محوله با گزارش کارشناسان و مدیران مربوطه در شرکت مشخص می شود و مواردی از این قبیل. معمولاً در چنین مواقعی اداره کار به مدارک شما نگاه می کند. اگر حق با شما باشد به نفع شما رای می‌دهد.  البته اینکه کدام اداره کار هم باشد تاثیر دارد چون بعضی افراد و بعضی ترکیب ها بیشتر به نفع کارگران رای می‌دهند و بعضی بیشتر به نفع کارفرما . بنابراین با قاطعیت نمی‌توان گفت به نفع شما رای داده می‌شود اما اگر مدارکتان کامل باشد اگر در هیات تشخیص هم به نتیجه نرسید قطعا در هیات حل اختلاف به نتیجه خواهید رسید.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402