شرکت مجدد در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

 سلام! خسته نباشید! بنده در حادثه کار دچار آسیب زیادی شدم و در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی 64 درصد کار افتاده شدم که در کمیسیون (داخلی و جراحی اعصاب) بود.حالا بعد از گذشت 1سال از تاریخ کار افتادگی جزیی ام میخواهم دوباره در کمیسیون شرکت کنم. بابت بیماری جدید.که مربوط به حادثه کار قبلی است.چون من در کمیسیون جراحی اعصاب بابت تشنج و شکستگی جمجمه شرکت کردم ولی الان می خواهم بابت بیماری اعصاب که تحت نظر روانپزشک هستم و داروی اعصاب مصرف میکنم شرکت کنم و به عنوان بیماری جدید می خواهم شرکت کنم.

حالا سوالم از شما بزرگواران این است: آیا بعد از درخواست من از شعبه تامین اجتماعی بنده فقط در یک کمیسیون شرکت داده میشوم و یا باید تمام کمیسیون ها از اول رای دهند..چون من قبلا در کمیسیون ( داخلی و جراحی اعصاب شرکت کرده ام و درصد آنها را گرفته ام). آیا امکان دارد من فقط در این بیماری روانپزشکی شرکت کنم و درصد این بیماری را بگیرم و با آن 64 درصد جمع شود.لطفا راهنمای بفرمایید باید چکار کنم ؟ که فقط در این بیماری شرکت کنم.تا روند کمیسیون طولانی نشود.ممنون خسته نباشید.

در پاسخ به سوال شما باید بگویم که چون یک سال از تاریخ این حادثه گذشته است تمامی کمیسیون‌های مربوطه مجددا تکرار می شود. رای کمیسیون تامین اجتماعی در صورت شرکت مجدد فقط ۶ ماه اعتبار دارد و بعد از شش ماه مجدداً باید در کمیسیون شرکت کنید. نکته بعدی اینکه شما در کمیسیون روانپزشکی به عنوان بیماری شرکت‌ می کنید و بنابراین در کمیسیون‌های داخلی و جراحی اعصاب هم به علت بیماری شرکت خواهد کرد هرچند کمیسیون قبلی به علت حادثه ناشی از کار بوده است . اگر مجموع هر سه درصد بالاتر ۶۶% شود از کار افتاده کلی خواهید شد و حقوق کامل می‌گیرید و گرنه مبتنی بر همان ۶۴% قبلی حقوق خواهید گرفت.


جدیدتر قدیمی تر