شکایت برای دریافت دیه از راننده متواری

 سلام دوست گرامی ! برادر من حدود پنج ماه قبل در یک حادثه تصادف که برادرم با موتور بود یک راننده از پشت بهش میزنه و در میره و برادرم به شدت مجروح میشه که از همان لحظه تصادف به کما میره و پنج روز تو کما می ماند و بعد از هوشیاریش الان کم حافظه شده است. امروز کاری میکنه فردا یادش نمیاد و حس بویاییش را هم کلا از دست داده و یک طرف بدنش کلا بی حس شده و حتی ادرارش را نمی تواند کنترل کند و خودش و شلوارش را خراب میکند و مشکلاتی دیگه 
بعد از تصادف به پلیس راه زنگ نمی زنند که بیاید کروکی بکشد 
اما شاهدان ماجرا هستند که تصادف را دیدند و راننده فرار کرده است. آیا ما الان چطور می توانیم به قانون مراجعه کنیم . راه چاره دارد که به نتیجه برسد یا نه؟
 و آیا شما این پرونده را قبول میکند با شما پیگیر پروند شکایت مان باشیم 
و چند درصد امکان نتیجه مثبت قرار دارد. 
ممنون میشم از راهنماییتون سپاس
منتظر جوابم؟

در پاسخ به سوال شما باید بگویم که بله راه دارد. امیدوارم دوربین‌ها چیزی ثبت کرده باشد.  شاهد هم به شما کمک می کند ولی اینکه به پلیس نگفتید بیاید کروکی بکشد بسیار نکته منفی است. این پرونده در طولانی مدت به نتیجه می رسد و پیگیری زیاد می‌خواهد .باید از طریق دادسرای محل زندگیتان شکایت کنید و به پزشکی قانونی ببرید و بابت حادثه نیز کارشناس دادگستری در این زمینه نظر می‌دهد اگر در شهر تهران باشید بنده می‌توان کارتان را پیگیری کنم ولی خودتان هم باید باشید و پیگیری بفرمایید.


جدیدتر قدیمی تر