آیا می توان به بخشی از رای در دیوان عدالت اداری شکایت کرد؟

 با سلام و احترام ! 
آیا امکان اعتراض به قسمتی از رای هیات حل اختلاف کار در دیوان عدالت وجود دارد .چون در پرونده ای در محاسبه حقوق و مزایای پایان کار .حق مسکن و حق اولاد و ...اشتباهی رخ داده است.آن هم به این نحو که همه محاسبات صحیح است اما 30 میلیون کسر شده است .ادعایی که کارفرما هیچ گونه سند و مدرک مثبت پرداخت ارائه نکرده است و گر نه محاسبات صحیح است.آیا امکان دارد که رای را اجرا نمود و نسبت به 30 میلیون کسر شده اعتراض کرد (به یک ..
. بخش از رای اعتراض کرد)..
و اینکه تاریخ دادخواست بنده مرداد ماه بوده و صدور رای بهمن ماه..
برای تاخیر تادیه این چند ماه چگونه باید اقدام کرد..ممکن است که در زمان صدور اجراییه در دادگستری تاخیر تادیه لحاط شود یا اینکه باید طرح دعوی نمود و نیازمند به صدور رای از شورا میباشد..
با تشکر و سپاس؟ 

بله می توان به یک بخش از رای اعتراض کرد . هر چند معمولا اداره کاری ها این موضوع را قبول ندارند ولی قانونا از نظر مقررات دیوان عدالت اداری ایرادی ندارد و در بسیاری از شکات های عمومی و خصوصی این اتفاق افتاده است. برای شکایت تاخیر تادیه ابتدای باید مبلغ طلب را بگیرید و بعد شکایت کنید تا بتوانید مبلغ تاخیر در تادیه را دریافت کنید. بابت تاخیر در تادیه باید جداگانه در شورای حل اختلاف یا دادسرا شکایت کنید. البته الان کلا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می شود.


جدیدتر قدیمی تر