وکیل قانون کار در اصفهان

 باسلام وخسته نباشید ! ممنون از وقتی که گذاشتید و جواب دقیق و متفاوت شما با جوابهای دیگر همکارانتان که با صرف وقت و قبول زحمت ، با محبت به بنده ارسال کرده بودند .
در همه جوابها تقریبا همین جملات استفاده شده ولی متاسفانه اصلا نمیفهمی چی میگه یا باید چکار کنی و بیشتر سردرگم و بلا تکلیفم کرد و بعضی هم یه سری چیز میپرسیدند و وسط زمین و هوا نگهمون می داشتند و دیگه جواب نمی دادند . 
شرمنده طولانی شد  . 
من اصفهانم و اگر وکیلی میشناسید برای حل این پرونده معرفی کنید 
و پرونده بیمه بیکاری که رفع نقص اومده برای علت ببکاری , بنویسیم اخراج و ارسال کنم یا اصلا کی ارسال کنم و در دادخواست علت اخراج را چی بنویسم و برای مدارک که گفتید من همون بازرسی ببمه و تلفن که به هم زدیم و یه دو که پارسال آخر کارش عکس گرفتم و چند با پول تلفن و برق و ...پارسال با تلفن خودم ازحسابم دادم. 
پول هم فقط نقدی میداد . خواهشا اگه ممکنه امشب از دلواپسی راحتم کنید
. سپاسگذارم از راهنمایی شما ؟

به نظرم شما باید دادخواست تان را در قالب یک لایحه به اداره کار ارائه کنید. من وکیلی در اصفهان نمی شناسم ولی لایحه را هر وکیل یا کارشناس حقوق آشنا به قوانین کار به سادگی می تواند بنویسد. علت بیکاری تان را اخراج یا عدم نیاز بنویسید. اگر در پایان قرارداد بیکار شده اید عدم نیاز و در غیر اینصورت اخراج بنویسید. فقط بازرسی بیمه تان مدرک است و البته اگر مدارک مکتوب دیگری هم دارید مانند پرینت حضور و غیاب و یا فیش حقوق و …


جدیدتر قدیمی تر