شکایت برای تغییر عنوان شغلی به اداره کار

 سلام وقت بخیر! 
بنده در یک شرکتی مشغول بکار می باشم . متاسفانه عنوان شغلی من به مدت ۳ ماه به جای مسئول دبیرخانه موزع ثبت گردیده است.  آیا می‌توان از کارفرما شکایت کرد ؟ 

با سلام ! بله می توانید از کارفرما شکایت کنید . البته شکایت های اینچنینی معمولاً در اداره کار به سختی رای مثبت می‌گیرد . چونکه اداره کار بیشتر در زمینه حقوق و دستمزد و عیدی و سنوات تصمیم می‌گیرد و در مورد عنوان شغلی چون بازرسی از محل کار ندارد معمولاً نظر نمی دهند . اگر در این مورد مشکلی دارید به نظر من از طریق شعبه تامین اجتماعی به صورت پنهانی موضوع را اطلاع دهید تا کارشناسان بازرسی شعبه تامین اجتماعی از محل کار شما بازدید نمایند.


 در صورتیکه نیاز به مشاوره رایگان دارید یا می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید از طریق شماره واتساپ 09333644122 برای ما پیام متنی یا صوتی بگذارید . با شماره اعلام شده تماس نگیرید زیرا به علت زیادی تماس ها متاسفانه امکان پاسخگویی نداریم. قول می دهیم در سریعترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهیم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه دیه قطع بند انگشت به نرخ سال 1400

هدیه تولد نوزاد تامین اجتماعی در سال 1400

دیه شکستگی بینی در سال 1400

حقوق منشی در سال 1400

محاسبه دیه پارگی رباط صلیبی

حقوق ازکارافتادگی 1400

محاسبه دیه شکستگی انگشتان پا

دیه پارگی تاندون

دسته بندی موضوعات

نمایش بیشتر