شکایت برای تغییر عنوان شغلی به اداره کار

 سلام وقت بخیر! 
بنده در یک شرکتی مشغول بکار می باشم . متاسفانه عنوان شغلی من به مدت ۳ ماه به جای مسئول دبیرخانه موزع ثبت گردیده است.  آیا می‌توان از کارفرما شکایت کرد ؟ 

با سلام ! بله می توانید از کارفرما شکایت کنید . البته شکایت های اینچنینی معمولاً در اداره کار به سختی رای مثبت می‌گیرد . چونکه اداره کار بیشتر در زمینه حقوق و دستمزد و عیدی و سنوات تصمیم می‌گیرد و در مورد عنوان شغلی چون بازرسی از محل کار ندارد معمولاً نظر نمی دهند . اگر در این مورد مشکلی دارید به نظر من از طریق شعبه تامین اجتماعی به صورت پنهانی موضوع را اطلاع دهید تا کارشناسان بازرسی شعبه تامین اجتماعی از محل کار شما بازدید نمایند.


نظرات

مقالات پربازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

حق بیمه تامین اجتماعی آرایشگر

فرم 4 مشاغل سخت و زیان آور یا فرم اعتراض به رای کمیته بدوی

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

آیا به کشاورزان سختی کار تعلق می گیرد؟

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

ساعات مراجعه بازرسان بیمه تامین اجتماعی

آیا می توان به صورت همزمان بیمه نیروهای مسلح و تامین اجتماعی شد؟

تفاوت افزایش مستمری یعنی چه؟