به ما زنگ نزنید . فقط پیام بگذارید. ما با شما تماس می گیریم.

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122  در  ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را  تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

شکایت برای دریافت دیه از بیمه پارسیان

 با سلام ! من بر اثر حادثه در حین کار مچ دست راستم و نازک نیم شکسته و هم مچ دست و هم ساعدم پین گذاری شده و کارگاه بیمه مسئولیت کارفرما پارسیان دارد.  میخواستم بپرسم که ازکارافتادگی و دیه دستم را میتوانم بگیرم ؟ 

ببینید از کار افتادگی که بابت این موضوع نمی‌دهند . شما می توانید دیه بگیرید . می توانید مستقیم با مدارک حادثه به بیمه مسئولیت مراجعه کنید و با گزارش حادثه بازرس کار به شما دیه داده می‌شود . اما بهتر است که از طریق شکایت از طریق دادگستری و گرفتن رای پزشکی قانونی به بیمه مراجعه کنید چون این گونه هزینه دیه بهتر می‌شود . البته این قضیه منوط به این است که شما از کارفرما شکایت کنید . بابت حادثه بستگی دارد به  اینکه خودتان چند درصد مقصرید و کارفرما چند درصد مقصر است . اما مستقیم هم می‌تواند بیمه مبلغ را گرفت و ما هم در این زمینه فعالیت می کنیم و می توانیم این قضیه را برایتان انجام دهیم.


نظرات

  1. سلام برج ۱۲قاضی رای دادوبه بیمه مراجهه کردیم. گفتن تاآخرفروردین ۱۴۰۳تماس میگیریم. حالادیه روباسال قبل محاصبه میکنن یاسال جدید. ۱۴درصد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با سلام . قانونا سال جدید ولی انها براساس سال قبل می دهند.

      حذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402