قطع مستمری دختر به علت اشتغال در بیمه نیروهای مسلح

 سلام ! من حدود ۷ سال جدا شدم . سرپرستی ۳تا پسرم با من و در طول این مدت کار میکردم و زیر پوشش بیمه پدرم که تو ارتش نیرو هوایی بود بودم. بعد فوت پدرم مستمری بگیر شدم. از اونجایی که کار میکردم کارت حقوق مادرم همراه دو خواهر و برادرم استفاده می کردند تا اینکه سال پیش مهر ماه خیلی زندگی بهم فشار میاورد مجبور شدم علی رغم نارضایتی  خواهر و برادرم کارت حقوق بسوزانم و خودم دریافت کنم. 

مادرم آلزایمر دارد و خواهرم با کلک مادرم را برده و علیه من نامه زدند به بیمه نیروهای مسلح و این ماه حقوق و بیمه منو قطع کردند.

من واقعا خودم مریض هستم. نمی توانم مدت زیادی کار کنم. مدتی که کار میکنم فصلی اگر درمانگاه شلوغ باشه بصورت کمکی میرم شیفت میدم و اینم شاید ماه دیگه بگن نیرو لازم نداریم. 

من واقعا از نظر مالی در تنگنا هستم و هیچ پشتیبانی ندارم برای آینده. لطفا کمک کنید منو راهنمایی کنید چیکار باید بکنم تا مجدد مستمری  من فعال شود. این متن نامه ای که برای قطع مستمری به بیمه ارائه  دادند. مادر من اصلا قدرت تصمیم گیری ندارد و اگر الان بهش زنگ بزنید کلا فراموش کرده است؟ 

شما باید حضوری به بیمه نیروهای مسلح در خیابان سرهنگ سخایی مراجعه کنید و همین مواردی که برای من نوشته اید را به صورت مکتوب به آنها ارائه دهید. یا می پذیرند یا نمی پذیرند که احتمال نپذیرفتن آنها زیاد است. به هر حال سعی کنید از آنها جواب مکتوب بگیرید. اگر پذیرفتند که هیچ اما اگر نپذیرفتند نامه رد درخواست تان را بگیرید تا از طریق دیوان عدالت اداری به این حکم شکایت کنید. این رای  در دیوان عدالت اداری به سادگی شکسته می‌شود و معمولاً نیروهای مسلح نیز به راحتی رای دیوان عدالت اداری را قبول میکنند.


جدیدتر قدیمی تر